LMT - Krāpnieki
Tātad šo vasar tika pirmo un pēdējo reizi mūžā iegādāts mobilais telefons LMT veikalā Sky&More veikalā. Parasti telefonus pērku Vācijā vai Āzijas valstīs. Telefons Samsug Ace nostrādāja tikai vienu nedēlu. Konstatēju, ka nelādē, noņemot vāciņu redzēju, ka akumulators ir saslapinājies un iztecējis tāds biezs, sārmains sķidrums, kas kož rokās.
Aiznesu telefonu atpakaļ un tad tikai sākās. Manu telefonu paņēma uz ekspertīzi un man iedeva kaut kādu bērnu Nokia modeli, ar kuru staigāju mēnesi. Lieki piebilst, ka visu laiku maksāju LMT par savu Samsung.
Pēc mēneša aizeju uz veikalu, šie smīn un saka, ka ....es esot pats salējis savu telefonu. Nu moins, vienīgi neko tādu neesmu darījis.
Pa cik tā to nevar atstāt, devos uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru. Šie atsaucīgi, konsultē un tad pēkšņi....mēs jums nevaram palīdzēt, jo jūs telefonu esiet pircis kā juridiska persona (uz firmu)...
Vienīgais veids, kā cīnīties juridiskām personām par savu taisnību, ir taisīt neatkarīgu ekspertīzi (Ls 50), sniegt to visu iekšā administratīvā tiesā. Zinot, ka tiesāšanās ilgst par 3 un vairāk gadus un ka advokāts arī paņems savus 50 latus, sapratu, ka pret telefona cenu Ls150 nav jēgas.
Devos pie paša lielāka klientu servisa vadītāja priekšnieka LMT mājā.. šī tik rausta plecus un saka, ka neko nevarot palīdzēt, lai es rīkojos atbilstoši LR normatīvajiem aktiem :) (tātad 3-5 gadu tiešāšanās, ka es neesmu kamielis)
Un tas, neskatoties uz to, ka esmu viens no viņu pirmajiem klientiem un viņi uz mani ir nopelnījuši simtus, varbūt pat tūkstošus.
Aizgāju prom uz Biti ar visiem saviem firmas un ģimenes telefoniem un to pašu iesaku darīt arī jums!
Rēķini, kas bija 20-30 lati, ir samazinājušies uz 4-8 latiem, apkalpošana slavējama, ja bērns pazaudē telefonu, SIM karti nomaina par velti (man pat mute vaļā palika).
Ardievu, LMT !
Edmunds S.
Komentāri (4)
Viss ir kartibaa. vai Jus neziniet kur Jus dziivojiet?
Jā, piekrītu gan par to PTA, es arī saskāros, jo Futur Lab man bija iesmērējis IP videonovērošanas kameru ar ieplīsušu stikliņu, kad uzrakstīju pretenziju, man PTA tieši tāpat atbildēja, ka prece iegādāta uz firmu.Kaut kā stulbi sanāk, nez kas tur būtu savādāks:privātpersonai vai firmai, ja prece neatbilst kvalitātei, tad tā ir jāapmaina, vai jāatmaksā nauda un basta.Bet Latvijā cīnās sazin par kādām tiesībām, tikai nevar sakārtot iekšējo likumdošanu.Pretīgi, jo rada nevajadzīgas problēmas pašam par savu naudu.
Jā, es esmu LMT kliente jau vairākus gadus un ar nepacietību gaidu, kad telefona nomaksa beigsies, lai ietu prom no šī operatora!! Rēķini mazāki par 25 ls nav nekad, pat tad kad nerunā! :D Un viņiem var iepūst, tur neviens neko nezin- pati vainīga! :D LMT neiesaku vairs nevienam un arī plānoju pāriet uz Biti.
Nu nezinu, esmu LMT klients teju no mobilo telefonu ēras sākuma.
Pa lielam viss ir kārtībā, brīdī, kad likās, ka pie patreizējās mob. operatoru konkurences rēķini par lielu, sazinājos ar savu LMT mendžeri (esmu VIP klients), lai rastu risinājumu rēķinu samazināšanā.
Ļoti laipna attieksme un viss tika optimizēts, kā rezultātā mani ikmēneša sakaru tēriņi ir samazinājušies caurmērā par 30 - 45%.
Tikai pašiem jāizrāda iniciatīva šai jautājumā, jo operators jums liks "svētu" mieru, ja nekavēsiet maksājumus.
Arī fakts, ka pašam jāizvērtē kādas no piedāvātajām LMT iespējām jums nepieciešamas, ko var atslēgt un pats būtiskākais izvērtēt, cik un ar ko runājat, lai izvēlētos optimālo pieslēgumu, jo manā gadījumā tieši tā arī bija, izvēlējos optimālo pieslēgumu un tagad viss ir kārtībā ar rēķinu lielumu.