LMT - Komisijas naudas piestādīšana nebrīdinot
Pirms mēneša iegāju LMT, lai uzdotu pāris jautājumus. Nolēmu, pie reizes samaksāt rēķinu. Vēlāk konstatēju, ka par rēķina samaksu filiālē, tika piestādīta komisijas maksa MANI NEBRĪDINOT. Sūdzējos, taču mani vienkārši informēja, ka tā ir normāla procedūra. Ja mani brīdinātu par komisijas naudu, loģiski, ka es samaksātu rēķinu internetbankā.
Vai es varu atsūdzēt komisijas makksu, kas tika piestādīta bez brīdinājuma?
Komentāri (3)
TELE2 pārdevējs mani brīdināja, kad vēlējos apmaksāt rēķinu viņu klientu filialītē. Principā Tev pašam jāzin viņu komisijas maksas, tiesa gan normāli tām būtu jābūt redzamām kaut kādā papīra gabalā, kuru saņem pie apmaksas.
Raksti iesniegumu LMT paskaidrojot ka nebrīdināja, un ka vēlies savu naudu atpakaļ, vai viņi atgriezīs tas atkarīgs no firmas. Pazvani PTAC, bet viņi parasti ir baigi impotenti.
Paldies! Pirmo sūdzību man noraidīja, atsaucoties uz tarifiem (par kuriem mani neviens nebrīdināja). Iesniezu nākamo. Vērsīšos PTAC tik tiešām.
Tieši tas pats, kas man - pilnīgi sagājis tas lmt kaut kur ar savu slikto servisu un augstajām (nepamatoti augstajām) maksām un rēķinos mistiski pieliktajām papildmaksām! Sekojiet saviem rēķiniem līdzi!