LMT - Klientam nedraudzīga attieksme
Mainot operatoru, lmt pēdējam rēķinam piemēRoja ievērojami augstāku tarifu. Telefoniski skaidroja, ka mājaslapā esot atrodama informācija, ka tā ir standarta prakse - mēnesī, kad aiziet prom no lmt, noņemt visas atlaides. Pirmkārt, nebiju informēts, ka ir tāda prakse. Otrkārt, nevienā no iepriekšējiem rēķiniem, nekādas atlaides nav pārādījušās. Ja lmt mērķis ir lai klienti nekad pie viņiem neatgrieztos, tad viennozīmīgi turpiniet šādu praksi.
Komentāri (3)
Vajag lasīt līgumus visur un vienmēr,lai pēc tam nepataisītu sevi par ''atsaldēto'' pasaules priekšā. Visticamāk ka tā arī ir bijis kā informēja LMT par atlaidēm.Viņiem jau tās nav lielas ,ka var pamanīt īsti pie rēķiniem lielu starpību.Rēķinu studijā! Ieliec bildes gan kādu no iepriekšējā rēķina gan tagad par kuru bimbā un sūdzies.
Viņi fiziskas personas kā klientus nenovērtē viennozīmīgi! Man liekas, ka tikai korporatīvie tur gūst uzmanību. Vairākas reizes zvanīju, tā kā bija problēma ar priekšapmaksas kartīti un mobilo internetu, tā atbildēja tādā tonī, it kā milzīgas pūles! Visi mani sūtīja "pašapkalpoties". Idioti - viņus visus drīz aizvietos ar robotiem. Bet uz meiliem vispār tādas atbildes, ka sajūta, ka robots atbild pēc algoritma vai kaut kāds bez smadzenes pēc instrukcijas. Vispār Latvijā pretīga apkalpošana - tikai kad pārdod, tad runa pieklājīgi un pacietīgi.
Piekrītu tā ir