LMT - Bojājums, slikts serviss
Pagājušā gada oktobrī uz nomaksu no LMT iegādājos telefonu CAT S-50. Pēc nepilna mēneša telefons pirmo reizi pārstāja strādāt, vienkārši sarunas laikā mani nedzird. Ieslēgšana, izslēgšana un tamlīdzīgi triki nepalīdz. Nodevu telefonu garantijas remontā. Tad sākās pats interesantākais. Pēc trim nedēļām atdeva atpakaļ ar atzīmi, ka defekts nav atrasts. Telefons atkal pastrādāja kādu laiku un atkal pārstāja. Nodevu remontā. Tikai sākot ar otro reizi par defektu palūdzu pārliecināties klientu apkalpošanas centra speciālistus, viņi to atzīmēja. Remontā telefonu esmu nodevis jau četras reizes, remonta speciālisti defektu nemāk atrast. Pēdējajā reizē telefons pārstāja strādāt priekš manis ļoti svarīgas darba sarunas laikā. Dēļ šī defekta man bija nopietnas problēmas darbā, jo mans darbs ir medicīnas aparatūras apkalpošana. Pēc šī atgadījuma es no remonta telefonu neesmu izņēmis, uzrakstiju iesniegumu LMT, kurā lūdzu lauzt nomaksas līgumu, uzrakstiju iesniegumu Patērētāju Tiesību Aizsardzības centram iesniegumu ar lūgumu lauzt šo līgumu. LMT mani vienkārši ignorē, defektu neatzīst. Cik noprotu, man sanāks ļoti dārga muļķības skola.
Komentāri (1)
Visticamāk, ka tie meistari, ieslēdz, piezvana viss strādā, un viss. jo viņi tak netestēs mēnešiem ilgi utt.