www.sudzibas.lv LMT apkalposana

LMT - apkalposana

Sākās ar to ka izlēmu iegādāties iphone 4 uz lmt. Gāju uz klientu apkalpošanas centriem iztaujāt par tiem. Kopuma biju trijas vietas un trijas vietās bija dažana informācija par telefonu maksājumiem, kā arī tarifu plāniem. vizītē Alfas KAC man pastāstīja, ka tarifu plānā viss ir ieklauts, puisis ļoti pārliecinoši izstāstīja un ka, nāku ar savu numuru no cita operātora tad varu iegādāties to par 1LVL. Man tas viss ieinteresēja gāju uz Galerijas centra KAC sēž puisis, pateica uzreiz, ka neviens man nedos telefonu "tik krutu" ja es naksu no cita operatora, ka tur japaiet laikam. Ka vienigais ko viņš manis labad varētu izdarīt piedāvāt paņemt ar jaunu numuru. Es piekritu, jo man bija svētki un biju nobriedusi to iegādāties. Tad man neko protams nepastāstīja- es jau domājusi , ka informācija visur tākā ir vienādā, pēc līguma jau parakstīšanas pateica protams ka ir telefons par ko ir jamaksā un par telefonu atsevišķi pieejamie tarifu plāni tikai pa 25, 30 , 35 LVL. turklāt ka telefonu varu iegādāties pa 50 LVL ne pa 1 LVL, kā tika iepriekš apraks'tīts. Iegādājos pa 50 LVL pēc 10 dienām atnāk rēķins uz 50 LVL. Mēģināju pāriet uz lētāku tarifu- aizpildīju pieteiumu- man piezvanīja pēc 3 nedēļām- atbildot, ka ļoti daudz cilvēku esot. Sviests kaut kāds, gribēju kā izdevīgāk sanāca kaut kas nesaprotams.
Protams sapratu, ka pa 50ls maksāt par neko- kur par internets minimāli iekļauts, izvēlējos nomasāt līgumsodu un iet prom uz Bite.

Antākot uz KAC Dominas nomaksāju 400 LVL atliušos, man iedeva papīrus ka nomaksāts es teicu ka nelietošu lmt viņu un eju prom no viņiem. viņi iedot man papīrus ka viss nomaksāts. turpat pārgāju uz biti kur jau skaisti mani apkalpoja un visu paskaidroja.

Naktī mani pārslēdza uz bite , bet tālrunis bloķēts. tākā mājās viena pati un man vienīgais telefons neko nevaru izdarīt. atradu mājaslapā, kur var aizsūtīt uz LMT "problēma"uz ko man atbildēja, ka trīs dienu laikā ar mani sazināsies. tas ir normāli ka klientu problēmas tiek risinatas 3 dienu laikā. gāju uz vecāku māju, sazvanīju,-jautāju ko darīt. - Uz ko man atbild :Jums jārasta iesniegums ar lūgumu , lai jums atbloķē telefonu" Es nikna jautāju kāpēc par to mani neinformēja KAC, kad es teicu ka es eju prom no LMT.- atbilde sekojoša- " jāatsūta iesniegums ar parakstu pa faksu mums, mēs to izskatīsim (neatceros teica ka kādu nedēļu laikā,) tad man paziņošos, ja būs kādas problēmas viņiem būs jāsūta telefons pie ražotāja , ka saizņem vēl lielāku laiku. Un ka LMT esot vienīgā kompānija, kura saviem klientiem atbloķējot telefonus - Nu nežēlīgi mani tas vis pārsteidza. aizbraucu uz dominas AC man uzreiz visu atbloķēja, bet nu diena pavadīta bez sakariem. Kas vipar darbiniekiem strādā, ka informācija nesakrīt vienss otram. Es šokā, tgd esmu pieslēgusies Bite kur maksāju 5,55 LVL mēnesī un kur viss ir saprotams. Neiesaku LMT nekādā gadījumā.

D

Komentāri (1)

L LBRichY 26.10.2012

Jau gandrīz divus gadus prom no LMT un zivīm.
Bēdu nezinu esot Bites tīklā... Goda vārds - i pa telefonu maksāju (mazcenas telefons draudzenei), i runāju vairāk kā 2h mēnesī pa telefonu, sms var drukāt kamēr īkšķi atkrīt, i internets, kuru nespēju aizpildīt... maksāju 10ls!!! Nekad un nevienu reizi pa šo periodu nav bijuši kādi misēkļi ar šo kompāniju! Pēdējo reizi kad ar viņiem pats sazinājos bija tad, kad pārgājo no LMT uz biti :D thats it!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes