LMT - Apkalpojošais personāls
Nu jau esmu prom no viņiem, pirmkārt jau attiecīgi augsto summu dēļ, kuras man bija jāatmaksā katru mēnesi, taču šodien, kad piezvanīju, lai apvaicātos par pēdējo rēķina nomaksu, klausules otrā pusē bija kāda ļoti neapmierināta kundzīte. Es saprastu, ja iemesls ar mani tādā tonī runāt ir šī operatora pamešana, bet tā nav pirmā reize. Laikā, kad izmantoju LMT pakalpojumus, tad arī nācās runāt ar ļoti neapmierinātu personu, kas man sabojāja garstāvokli. Tāpēc, ja zvanīsiet viņiem, varat arī sagaidīt šādu attieksmi.
Komentāri (5)
Un kas ir otrkārt ... nespēja samaksāt rēķinu laikus?
Man kā ilggadīgam LMT klientam nav nekā slikta ko teikt par operātoru kā tādu.
Jā varētu vēlēties vēl mazākus rēķinus, bet ar apkalpošanu viss ir kārtībā, ja Tu kā klients "nespolē" ar maksāšanu.
Taču ļoti labi, ka LV ir konkurence un Tev ir iespēja piemeklēt sev tīkamāku sakaru operatoru un nemocīties ar LMT.
no LMT aizgaaju jau studiju gados. 1. neadekvaati AUGSTAAKAS CENAS 2. vispaar politika kaa taad. bez maz vai SWH 2-zin, ar taadu iedomiigu un paraakumu par sevi kaa par super augstaako pakalpojumu sniedzeeju
nu nezinu, jau vairāk kā divus gadus esmu viņu klients, ar nelaipniem operatoriem nekad vel neesmu saskāries, ja kavēju rēķinu, varu pazvanīt un viņi laipni pagarina apmaksu, cenas ir adekvātas kvalitātei, jaunajā gadā draugi kam bite un tele2 sūdzējās ka telefoni karas un izsiņas nevar nosūtīt, bet es uzreiz 100+ isziņas nosūtiju un viss aizgāja kā vajag.
kakisdainis1991, varbūt tev īsziņas aizgāja visas bez uzkāršanās tāpēc, ka LMT nav tik noslogots kā BITE un TELE2, jo pārējie jau sen ir tur? :D
Viņu 4G internets gan iesūkā ar visu modēmu, kārtīgi neiet, karās un ir lēns, lai gan dzīvoju Pašā Rīgas centrā un šeit jau nu noteiktu pārklājumam vajadzētu būt ok. Bet jā arī es sāku domāt par pārriešanu pie cita operātoru, jo cik nu var gaidīt, ka viens video 10 min lādējas