Lieliska Dāvana - Slikts serviss
Labdien!
Gribēju pievienot atsauksmi „Picas meistars“ Ogrē, bet saprotu, ka publicētas tiek tikai tās atsaukmes, kas ir klientiem tīkamas. Lai arī pirms dāvanu kartes iegādes uzdevu jautājumu par bezmaksas piegādi uz tīnūžiem, ja dāvanas summa ir 45 euro, saņēmu apstiprinošu atbildi, ka tāda tiek nodrošināta, realitātē dāvanu kartēm piegāde vispār netiek nodrošināta, bet ierodoties klātienē tiek paziņots, ka viena no dāvanu kartēm ir izmantota. Man kā dāvinātājai milzīgs kauns ko tādu bija dzirdēt.
Cien. Līga!
Analizējot radušos situāciju, Lieliska Dāvana vienmēr aicina savus klientus griezties pie Lieliska Dāvana administrācijas, lai risinātu radušās situācijas. Izprotot šo situāciju, vēlamies skaidrot, ka dāvanu kartes darbojas tikai pēc apmaksas veikšanas. Tātad, ja dāvanu karte nav aktīva un nedarbojas, tas liecina, ka dāvanu karte nav pārdota. Tapēc šinī situācijā aicinam Jūs sazināties ar Lieliska dāvana, sniedzot detalizētu informāciju par pirkuma iegādi, uzrādot pirkuma apliecinošus dokumentus.
Protams, jāpārliecinās arī par dāvanu kartes derīgumu, jo dāvanu kartes ir derīgas 12 mēnešu no apmaksās dienas.
Kas attiecas uz nekorektas informācijas sniegšanu par dāvanu kartes pakalpjuma pieejamību, Lieliska dāvana priecātos saņemt detalizētu informāciju par dāvanu kartes iegādes kanālu, lai skaidrotu vai šinī situācijā ir bijusi komunikācijas kļūda, jo uz dāvanu kartes ir norādīta informācija, ka iespējama picas izvēle no ēdienkartes dāvanu kartes vērtībā. Nav minēta informācija, par citām kartes izmantošanas iespējām.
Priecāsimies, ja atradīsiet laiku,lai sazinātos ar Lieliska Dāvana administrāciju!
Ar cieņu,
Lieliska dāvana
Pievienot komentāru