Lieliska Dāvana - maldīga informācija par dāvanas pakalpojumu
Piedāvātais dāvanas apraksts bukletā neatbilst ar pakalpojuma sniedzēja piedāvāto! Tiek piedāvāts baseins+džakuzī+turku pirts+somu pirts+infrasarkano staru kabīne+masāža ķermenim+pēdu masāža, kopējais procedūras ilgums 4,5h, izrādās, ka pakalpojuma sniedzējs piedāvā tikai baseinu+džakuzī, iespējams arī solārijs par to pakalpojuma sniedzējs nebija īsti pārliecināts, kopējais procedūras ilgums 2h.
Komentāri (5)
Nav iespējams sazvanīt ofisu "Lieliska dāvana.lv", vairākkārtīgi tiek savienots ar veikalu, un tiek atvienots savienojums.
Te laikam vainīgs ir pakalpojuma sniedzēja uzņēmums, nevis dāvanu serviss. Jo viņi liek to informāciju, ko pakalpojuma sniedzējs dod. Ja, pakalpojuma sniedzējs, ir mainījis nosacijumus un par to nav informējis Dāvanu servisu.. nu tad pati saprotiet. Dāvanu serviss ir jāinformē, lai tas saskaņo un labo informāciju lapā.
может быть так, что фирма решила изменить/убрать это предложение, но lieliska davana не изменила описание в карточках и так же печатает как было
1. Konkrētā sūdzība, cik saprotu ir par aquadream, no dāvanu komplekta "Skaistumam un labsajūtai" - pakalpojumu sniedzējs šo piedāvājumu ir pats izmainījis, attiecīgi Lielisku dāvanu par to nebrīdinot. - daudz problēmu par pakalpojumu nepieejamību vai kvalitāti uzzinām tikai no klientiem, kad viņi zvana, lai sūdzētos.
2. Jūs sūdzaties, ka Lieliska dāvana turpina drukāt šos komplektus ar nepareizu piedāvājumu - atvainojiet, bet padomājiet, cik komplektu ir jau izdoti un nogādāti visā LV ?! - tagad no aprites ir fiziski jāizņem visi? - www.lieliskadavana.lv mājaslapā ir redzamas visas aktuālās komplektu izmaiņas.
3. Par ofisa sazvanīšanu - jā, problēma ir - bet lūdzu, ir [slēpt]@lieliskadavana.lv, kur variet uzrakstīt savu sāpi un Jums atbildēs attiecīgi vienu divu darba dienu laikā (tas pats būs, kas turpināsiet mēģināt sazvanīt, bet ar nodrošinājumu, ka e-pasts arī ticis aizsūtīts)
Pirmās pasaules problēmas... man arī ir gadījies, ka vēlos iet uz kādu pakalpojuma sniedzēju pakalpojumiem, bet beigās viņš izrādās nederīgs, bet vienmēr uzrakstu e-pastu un parasti 1 dienas laikā man atbild un kopīgi atrodam risinājumu. Ir daudz iespēju no kā izvēlēties, vajag taču arī bišķīt saprast uzņēmēju, ja ja visu laiku viss būs slikti tad ātri vien Latvijā neviens neko nedarīs.