Lidl - Slikts apkalpošanas serviss
Labdien, šodien Valmierā apmeklēju Lidl veikalu! Gribu paskaidrojumu par jūsu pieņemtās kasieres veikto darbu! Attieksme
pret pircēju graujoša zem visām ētikas normām. Pavēlošā formā tiek pieprasīts lai no iepakojuma izņem vienu preces vienību, kad uz šo pavēli tiek atbildēts ar nē, tad noskenētās preces tiek sviestas un grūstas čupu čupām viena uz otras, pēc tam neapmierināta aiz Letes purina savu džemperi un gaida kamēr sakārtosim šo haosu maisiņos. Vēlos paskaidrojumu par ko esmu izpelnījusies šādu attieksmi no jūsu darbinieku puses?
Kasieris: 61
laiks: 10: 51: 49
dat. 23.92.2022.
Kvīts nr. 0121-022608-10-20220123
lidl 121, Valmiera, stacijas 8
ieteikums: varbūt jūsu darbiniekiem ir vajadzīgas brīvdienas, vai psiholoģiskais novērtējumu lai varētu strādāt ar cilvēkiem.
Ar cieņu Inga.
Komentāri (8)
"Pavēlošā formā tiek pieprasīts lai no iepakojuma izņem vienu preces vienību" par kādu iepakojumu ir runa un kapēc kas jāņēm ārā izsakiet precīzāk domas. Ja runa ir par to ka piemēram ir iepakojums ar 6 ūdens pudelēm un kasiere pieprasa izņemt vienu lai tiktu pie svītru koda , tad klientam tas nav jādara . Viņš savus pienākumus ir izpildijis ,ir nolicis uz galda preces un kasierei ir jādara pašai viss kas viņai vajadzīgs. Ja viņa sagribēs lai tu apskrien piecreiz apkārt kasei tas arī būs jādara?
Jā,runa ir par miltu un cukura iepakojumu,preces arī tika novietotas uz lentas kas pārdevēju neapmierināja,uz viņas pieprasīto darbību lai izņem vienību no iepakojuma,atbildēju ka man būs grūtības pārvietot produktus un es to nedarīšu,uz ko lūk saņēmu šādu attieksmi no pārdevējas.
Cik varu noprast ka problema nevis taja ka vina nevelejas skenet iepakojumu(kur ir vairakas packas kas jaskene pa vienai vai reizinat),bet gan taja ka jus negribejat lai tiek atplests iepakojums lai vieglak butu noskenet nevis grozit visu iepakojumu lai meginat jums noskenet to preci.tpc ka jums redz neerti parvietot...man jusu nav zel
nu nu... :D lai izņemtu 1 vienību ir kautkur jāpārcel nost no lentas :D
Problēma ir attieksmē. Es neesmu lūgusi nevienam mani žēlot!
Izskatās ka šie nespēj uztvert izlasīto tekstu un sūdzības būtību, Kāda starpība kam ir jaizpako tas iepakojums , te runa nav par to , bet par to ka to saka pavēlošā tonī. Ja laipni paskaidrotu - man ir jaizpako lai tiktu pie svitru koda vai jūs lūdzu nevarētu izpakot ...
Добрый вечер! Выражаю недовольство! И прошу осуществить проверку покупки по видео на кассе от 29.01.2022. Были совершены покупки в магазине лидл по улице Дзелзавас 75 B Рига - 18.31.51 время. Кассир 68. Позиции в чеке не совпадают по количеству с приобретённым товаром. Прошу принять на рассмотрение и осуществить коррекцию покупки в пользу покупателя согласно закону о правах потребителя!
Vai kadreiz saks novertet kasieres darbu pirceji.Nakiet pasi pastradajiet tad velnu redzesat ka ir.