Komentāri (1)

O oIo 3 st atpakaļ

bija gadījums, kad nopirktajai precei iestājās garantijas gadījums. Lidl ieteica rakstīt owim-service-lv @ telemarcom . eu vai zvanīt 80005811 . Risināja ilgi, preci vietā saņēmu pēc mēneša. Latvijā, diemžēl, piegādi veica Iltella.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes