Lidl - Krāpšana vai rupja kļūda
Veikalā lidl pie kases tika nepareizi izsists auglis. Es paņēmu akcijas sarkano pomelo, kas maksā lētāk 1,79€/kg. Tā vietā mājās es uz čeka izlasīju, ka man izsita parasto pomelo, kas maksā dārgāk 2,39€/kg. Es nesaprotu, kā tā var notikt, ja uz tā pomelo ir pat skaidri rakstīts, ka tas ir sarkanais pomelo. Pie kases es to nepamanīju, jo tur visam tik ātri nevar izsekot un biju arī aizņemts ar produktu krāmēšanu somā. Sākumā arī domāju uzticēties, jo tur nekas tāds vēl nebija gadījies. Sanāk, ka veltīgi uzticējos, citas reizes vienmēr ļoti uzmanīgi pārlasīšu čekus, neatejot no kases.
Es zvanīju uz viņu telefonu saziņai. Viņi piedāvāja atgriezt naudas starpību, bet tikai šodien, kad es to nopirku, kas praktiski nav iespējams dēļ attāluma līdz veikalam, ceļa izmaksām un mana darba grafika, jo man ir ērti uz turieni tikt tikai pēc trim dienām. Liekas, ka taisīt tādas ne pārāk lielas kļūdas var atmaksāties.
Komentāri (13)
Kā tev liekās ''Agris79'' tas cilvēciņš, kas visu dienu sēž kasē nav noguris ? Ārprācm - tevi iesējams apkrāpa pa kādiem ~60 centiem , tas noteikti ir ievērības cienīgs pārkāpums.
Kapeikp*sējs...
Pie tam tur pie kasēm bija ļoti brīvs, stāvēju tikai es (liela rinda bija ārpusē), diezvai tur kāds bija pārstrādājies, arī es domāju, ka tur nebija citu pomelo (laikam).
Vispār jau runa ir par uzņēmumu, kas nevar piedāvāt sakarīgu risinājumu. Un, ja varbūt tas ir nekas, tad lai man Lidls maksā par neko tādus sīkumus, jo pircēji arī ir nabaga cilvēki nevis miljonāri, vismaz lielākā daļa.
Un galvenais ir tas, ka es brīdinu cilvēkus, lai tie uzmanīgi pārskata čekus jau pie kasēm.
Man nav jāapmaksā tā cilvēka atpūta (tas ir papildus pakalpojums, kas neieet cenā), par to jārūpējas uzņēmumam nevis man.
Pie kases nopīkstina šriftu vai ievada kodu. Šeit vainīgs ir preču ievadītājs. Moš iebuhāja pirms maiņas..
Jebkurā gadījumā no pircēja puses ir vainīgs uzņēmums, tam ir jārisina problēmas, lai viss būtu kārtībā, pie tam tad tas tiešām ir kas slikts, jo nepareizo cenu ir maksājuši gandrīz visi.
Malacis, ka uztaisīji cepienu. Moš sāks piedomāt, Lai nav kā dažās labās maximās, ka ievadītājs vai nu ir stulbs vai zem grādiem. Ir maximas, kurās bieži cenas nav tās pašas, kas uz cenu lapiņas. Nerunāju par akciju un nocenošanu.
Spiež uz to ka visi iepērkas tur reizi mēnesī pa 50+€ un gan jau nepamanīs.
Man tas pats bija. Cena pie plaukta 3.99, a pie kases 4.65. Protams kasiere piedāvā "noskaidrot", bet aiz manis jau 5 cilvēki rindā, aizkavēšu visus 5 uz minūtēm 15?
Tas tā ir, bet es domāju, ka tā ir veikala vaina, ka kas aizkavējas.
Vadība bieži ātri maina cenas un tad strādnieki nevar līdzi izsekot, vienīgais, ka jūsu gadījumā tas tika risināts.
Dažreiz cenas starpība var būt tāda, ka nav vērts iet uz konkrēto veikalu. Tad var iet tur, kur ir ērtāk.
Чек проверяйте не отходя от кассы, не надо торопиться.
Sveiks, vai sākumā centies šo problēmsituāciju risināt ar uzņēmumu, vai uzreiz rakstu sudzibas.lv ieliki ?
Ciema muļķis
Man arī ir gadijies, ka uzņēmums apšņāc. Parasti tā ir sīka summa, kuras dēļ nekad neesmu cēlis skandālu, bet nepatīkami vienalga. Parasti tas notiek pie produktiem, kur nav svītrkoda. Pastinaki vai kāļi, kas tie tādi?
Pat cūku mēles,kasieres vienmēr brīnās, kas tas tāds ir.