LG Latvija (lg.com/lv) - Slikts serviss
Internetveikalā 1A.lv iegādājos mobilo telefonu LG Nexus5. Palietojot konstatēju, ka pēc navigācdijas lietošanas (vismaz 15-20 min) palielinās telefona izlādēšanas ātrums. Speciāli pat veicu eksperimentus: ja nelietot navigāciju, ekonomiskajā režīmā (izslēgts wifi, GPS ...) telefons tērē aptuveni 6% no akumulatora diennaktī (gaidīšanas režīmā var nostāvēt plauktā vismaz 2 nedēļas), bet ja palietot vanigāciju, iestājās kaut kāds mistisks režīms un diennaktī gaidīšanās režīmā tiek tērēti 30-35%. Esmu izrakņājies pa visiem forumiem internetā lai atrastu risinājumu vai vismas paskaidrojumu, mēģināju mainīt visādus iestātījumus telefonā, bet nekas nelīdz, izņemot restartēšanu pēc katras navigācijas lietošanas reizes (un nav starpības ar kuri tieši aplikāciju). Ja navigāciju ieslēgt tikai uz 1-2 minūtē nekas tāds neparadās un telefons strādā kā nākās. Telefons bija nosūtīts uz servisu (mttc) vairākas reizes, bet dabūju atbildi ka defekti netika konstatēti.
Tad nolēmu sazināties pa taisno ar LG. Uzrakstīju ēpastu ar smalku problēmas aprakstu un diezgan ātri saņēmu atbildi, ka viņi piekrīt par problēmas eksisstenci un piedāvaja vairākus risinājumus, kurus es pats varētu veikt. Bet diemžēl visus no piedāvātiem variāntiem biju jau izmēģinājis un nekas no tā nelīdz. Uz ēpastu atbildēt nav iespējams, tāpēc zvanīju. Pa telefonu pateica, lai problēma neparadās, "NEVAJAG LIETOT GPS", un ka LG kompānija par tādām problēmām neatbild. Bet kāpēc ēpastā uzreiz netika atbildēts, ka par tādām broblēmām netiek nesta atbildība? kāpēc tad vispār tiek piedāvāti kaut kādi risinājumi? Kā var atteikties lietot GPS telefonā, ja tas ir bijis viens no iemesliem šī telefona pirkšanai?
Komentāri (2)
Arī es esmu sasksāries ar LG Latvija nekompetenci un pilnīgi bezjēdzīgu servisu, jo viņi patērētājam nekādi nevar palīdzēt. Piemēram, savā gadījumā pie LG Latvija vērsos ar LG G4 telefona mātes plates rūpnīcas defektu(bootloop), par kuru LMT Retail & Logistics atteica garantijas servisu(šobrīd lietu izskata PTAC), dēļ sīka korpusa defekta, bet LG Latvija pārstāvis teica, ka nekādi nevar palīdzēt. Sanāk pilnīgs, tautas valodā runājot, "bezpriģelis" - lai gan LG viedtelefonam ir rūpnīcas defekts, tiek izmantota pret patērētāju vērsta garantijas noteikumu interpretācija, lai atteiktu garantijas remontu.
Ja ir kaut viena neliela bukte uz ierīces, viņi automātiski atsaka. Pat ja nav buktes, automātiski tiek pārbaudīts mitruma indikators korpua iekšpusē, un ja tās uzrāda ka ir ticis mitrums, tad arī tiek saņemts atteikums. Manā gadījumā nekas no tā nav. Pēc pēdējās reizes servisā MTTC, kurš ir vienīgais oficālais LG mobīlo ierīču serviss, mana telefona stāvoklis tikai pasliktinājās - sāka 2 reizes ātrāk izlādēties un ir salauzts aimugurējā vāka stiprinājums (nedaudz kratās). Uz PTAC īpaši var necerēt. Manu lietu jau izskata aptuveni mēnesi un ne ziņas ne miņas.