Lemongrass - Ieteikums, lai nenotiktu pārpratumi tuvākajā nākotnē
Šodien, 18.08. , pēcpusdienā, zvanīja pie durvīm kurjers. Uzreiz nodomāju “Oho, jau laikam mans pasūtījums pienāca! ” ielaidu. Samaksāju kurjeram, pēc tam iedeva tā saukto pasūtījumu maisos un vēl pica. Brīnījos par to, jo tiešām domāju, ka pienāca pasūtījums no shein, ko ļoti gaidu. Pēc pāris sekundēm tikai sapratu, ka pie manis nonāca svešs pasūtījums, jo ar mani kas tāds notika pirmo reizi, bet kurjers jau bija prom. Apskatīju čeku, kur bija rakstīta adrese, pie tam ne mana, bet cita, bet dzīvokļa nr. Tāds pats kā man. Atradu numuru uz Lapiņas un piezvanīju. Pie manis nonāca pasūtījums, kas bija domāts citam cilvēkam. Nu labi, viņš sazinājās ar to kompāniju, bet viņam pateica, ka viņi nesaprot problēmu, ka tā vispār nevarētu būt! Nu labi, ieteica man tomēr piezvanīt viņiem un tā arī izdarīju. Visu pateicu, naudu man atdeva un picu pie viena atstāja. Bet lieta jau ir tāda, ka ne tikai sajauca ielu, bet tas, ka kurjers pa taisno lika maksāt, atdeva pasūtījumu un aizskrēja, tā vietā vajadzētu pajautāt, vai es ko pasūtīju, lai nebūtu tāda situācija kā man. Ļoti cerēju saņemt savu paku, bet nu nekā, jāgaida nu ir, vismaz pieredze būs arī man, kā arī pašam kurjeram. Pašai kompānijai vajadzētu tomēr ieklausīties savos klientos, nevis teikt, ka tādas problēmas nevarētu būt. Jābūt uzmanīgākiem ar piegādi!
Komentāri (4)
Šodien pasutijam sushi, nu ļoti plāni sagriezti uz foto var redzēt . cena 9,90eur
Noparkoju mašīnu pie Mūkusalas apļa ksenukai veikala gaju uz veikalu atskatijis netīšām vai mašinu aizsledzu un taja bridi jau man jau rakstija soda kviti vel nepaspejot aiziet lidz aparātam tas normāli ir?
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību