Lemon Gym - Slikts serviss
Neiesaku apmeklēt šo iestādi, labāk tomēr samaksāt nedaudz vairāk un izvēlēties konkurentus. Protams var pievērt acis uz ne pārāk tīrajām garderobēm, un pietiekami daudziem sabojātiem skapīšiem, arī uz regulāri nepietiekamo inventāru, jo sporta zāle neregulē Max cilvēku skaitu, kas vienlaicīgi var pilnvērtīgi atrasties zālē. Bet līguma izbeigšana ir jau parodija. Šis ir kārtējais kaktu kantoris. Ja tomēr ir gadījies noslēgt līgumu, iesaku uzreiz uzrakstīt iesniegumu, ka nevēlaties līguma pagarinājumu jo pretējā gadījumā tas tiks pagarināts automātiski, un par lielāku summu. Un šim uzņēmumam galvenais ir par katru cenu no klienta nokāst vismaz vēl papildus viena mēneša maksu, ja līguma termiņš ir beidzies, nevis elementāri atrisināt kaut kādas domstarpības.
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi!
Droši ziņojam, ka visi mūsu līguma nosacījumi Jums ir pieejami pirms līguma noslēgšanas gan mājaslapā, gan pašapkalpošanās datorā, gan arī klubā. Mēs nepaaugstinām cenu pēc līguma minimālā termiņa, mēs dodam atlaidi uz 12 mēnešiem un pēc tam stājās spēkā standarta cena ar beztermiņa abonementa nosacījumiem. Līdzīgi, kā to dara telekomunikācijas uzņēmumi.
Pirms atlaide beigsies, katram klientam ir iespēja informēt mūs 14 dienas iepriekš, lai izbeigtu abonementu un tad formēt atkal gada abonementu ar jauno atlaidi, vai arī izbeigt līgumu pavisam. Šādu iespēju nepiedāvā mūsu konkurenti.
Visa galvenā informācija ir pirmajā lapā: izmaksas, termiņi, ikmēneša maksa un līguma laušanas izmaksas.
Katram klientam ir tiesības iegādāties abonementu bez atlaides, beztermiņa abonementu, tad līguma pirmstermiņa pārtraukšanas gadījumā nekas nav jāatmaksā un pats līgums būs izbeigts pēc klienta iesnieguma, kuru ir jāiesniedz 30 dienas iepriekš. Kā arī izvēlētā cena būs spēkā nenoteiktu laiku.
Jūs droši varat sazināties ar mums rakstot uz [email protected] vai zvanot uz 27275757 un mēs Jums izskaidrosim visu, kas Jums nav skaidrs!
Paldies!
Komentāri (2)
1. Telekomunikāciju kompānijas pirms atlaides/līguma termiņa beigām nosūta vismaz informatīvu epastu, ko nedara Lemon Gym.
2. šeit runa nav par līguma pirmstermiņa laušanu. Tā jau ir, jo sliktāks pakalpojums, jo vairāk tiek piedomāts kā apmānīt klientu un censties izmānīt vismaz vēl kādu mēneša maksājumu. labāk būtu vairāk domājuši par tīrību klubos.
Arī biju Lemon klients, Juglas klubā ar tīrību pirms pandemijas viss bija pietiekami labi, pēc tam kaut kā ne īpaši, bet agrāk bija labāk, protams.
Jautrākais sākās, kad gribēju slēgt līgumu - to izdarīju Akropolē, un kasieris mēģināja apkrapt uz 2x abonimeta cenu par slēgšanu - it kā jāsamaksā par tekošo mēnesi un par nākamo, kaut gan par tekošo mēneso bija samaksāts, "bet es neredzu sistēmā", bet par nākamo mēnesi pierasīja arī samaksāt, neskatoties uz tā, ka bija 9. datums.
Kad sāku skandalu, darbinieks uzzvanīja vadībai, un pēc 15 minutēm izrādījās, ka maksājums sistēmā ir, un par nākamo mēnesi arī nav jamaksā. Darbinieks pat neatvainojās.
Tas viss aizņēma 40 minūtes un šāda atteiksme bija ļoti nepatīkama.
Protams, vau pielaist, ka ta ir tieši darbinieka vaina, bet sajūta paliek...
P.s. ja nāksiet pie viņu konkurentiem Gym Origo - paņemiet testa apmeklējumu - tur tik daudz cilvēku, ka skapīšu brīvu gandrīz nav. Domāju, ka visi lowcost gym būs +/- vienādi.