Lemon Gym - Slikta apkalpošana
Biju lemongym klients gadu, tuvojās abonementa beigu termiņš. Gan aplikācijā, gan mājaslapā termiņš rādījās viens, bet pusotru nedēļu iepriekš apmeklējot sporta klubu, vairs nestrādāja pirksta atpazīšanas funkcija, administratore paskaidroja, ka abonementa termiņš ir beidzies vakar. Pārbaudīju informāciju savā profilā, tiešām cits datums. Ja beidzies - beidzies, samaksāju administratorei atlikušo līguma summu par pēdējām dienām un viss. Tad atnāk vēl viens rēķins, sazinoties noskaidrojās, ka viņu sistēmā uzrādās sākotnējais termiņš, līdz ar to, jāsamaksā vēl par pusotru nedēļu. Netiek sniegti nekādi paskaidrojumi, kāpēc iepriekš tad netiku ielaists, kāpēc administratorei un arī man pieejamā informācija bija cita, kā arī kāpēc, kad tika pieprasīta atlikusī samaksa, netika pieprasīta visa nauda. No viņiem attieksme - jums nav pierādījumu, neko nezinam, maksājat. No kluba puses klaja pakalpojuma ņēmēja maldināšana un apkrāpšana, pateikt, ka beidzies abonements un neielaist iekšā, un pēc tam pieprasīt samaksu.
Sveicināti!
Paldies ka sazinājāties!
Pēc mūsu līguma noteikumiem, ja klientam ir parāds, abonements tiek apturēts uz nenoteikto laiku līdz brīdim, kamēr mēs no klienta nesaņemam apmaksu. Ja līgums ir terminēts (uz 12 mēnešiem), tad pēc parāda apmaksas līgums tiek atjaunots, ja klients vēl nebija izmantojis/apmaksājis 365 dienas.
Līguma atjaunināšana aizņem kādu laiku no mūsu puses, tāpēc uzreiz pēc apmaksas savā aplikācijā Jūs neieraudzījāt atlikušo abonementa termiņu un rēķinus.
Protams, mums ļoti žēl un mēs atvainojāmies, ja mūsu administrators Jums sniedza nepatieso informāciju par Jūsu abonementu. Protams, mēs izrunāsim ar katru darbinieku šo situāciju, lai ne ar Jums, ne ar citu klientu vairs neatkārtotos līdzīgs gadījums. Bet jebkurā gadījumā Jums ir līgums, kur ir aprakstīti visi nosacījumi, uz kuriem Jums ir nepieciešams balstīties. Aplikācija tikai rāda, kas notiek ar Jūsu abonementu uz doto brīdi.
Ja pēc mūsu atbildes joprojām ir kādi jautājumi vai ir vajadzīga informācija par apmaksāto periodu un atlikušo minimālo līguma termiņu – lūdzam sazināties ar mums rakstot uz [email protected] vai zvanot uz 27275757 .
Komentāri (3)
Klientu maldināšana, negodīga komercprakse, netaisnīgi līguma nosacījumi. Ļoti nepatīkama pieredze.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Pēc mēneša man beidzas līguma termiņš. Noteikti nepagarināšu un lūdzu klubam rakstiski apstiprināt, ka viņi ir sapratuši to, ka nevēlos vairs nekādas attiecības. Gan jau atradīsies kāds arguments par labu kaut 5 EUR izspiešanai. Redzēsim :)