Lemon Gym - Neprofesionāla attieksme pret klientu, vadības nekompetence
Šodien, 20.09.21. Plkst 10: 00, kā parasti, ierados Lemon Gym sporta klubā, pirksta nospieduma nolasītājs neatpazina manu pirkstu nospiedumu. Tā kā šajā sporta zālē administratore ir uz vietas tikai sākot no plkst. 14: 00, zvanīju uz norādīto kontakttālruni, lai noskaidrotu, kāpēc netieku iekšā zālē. Atbildēja administratore no teikas sporta zāles, nosaucu savu personas kodu, un man tika paziņots, ka nav samaksāts par septembra mēnesi. Par septembri biju samaksājis 15.09.21. Uz Lemon Gym bankas kontu. Administratore lūdza atsūtīt bankas maksājumu, ko arī izdarīju. Bankas maksājumā visu biju norādījis korekti (klienta nr. 104001515) .
Saņemot bankas maksājuma uzdevumu, administratore teica, ka viss ir pareizi, bet Lemon Gym sistēma uzrāda, ka pēdējais maksājums saņemts 26. Augustā par augusta mēnesi. Uz jautājumu, kāpēc nav apstrādāts mans maksājums par septembri, saņēmu atbildi, ka kaut kas nav aizpildīts pareizi un jautājumu par abonementa apmaksu izskatīs Lemon Gym vadība 1-2 darba dienu laikā. Uz jautājumu, ko man darīt, ja esmu samaksājis, bet nevaru izmantot pakalpojumu, administratore neko nevarēja atbildēt. Kā arī uzdevu jautājumu: kad Lemon Gym apstiprinās manu maksājumu. Atbilde: grūti pateikt.
Uzskatu, ka šis jautājums bija uzreiz jārisina ar vadību, nevis jāliek klientam gaidīt pie slēgtām durvīm un beigās pateikt, ka nav zināms, vai tikšu ielaists sporta zālē rīt vai parīt. Tādu gadījumu risināšanai visu darba laiku ir nepieciešama un vietas esoša administrācija, nevis tikai no plkst 14: 00. Liela vilšanās un iztērēts laiks.
Pievienot komentāru