www.sudzibas.lv Lemon Gym Krāpšana, piestāda rēķinus pa kluso

Lemon Gym - Krāpšana, piestāda rēķinus pa kluso

Labāk ejiet uz citu zāli. Kompānija automātiski pagarina līgumu pēc līguma beigām, nepaziņojot ne par to, ka tas tiek pagarināts, ne par to, ka kaut kas jāmaksā un tad tikai gaidiet parādu piedziņu. Zvanīt uz zvanu centru nav jēgas, jo tur jums teiks vienu, bet realitātē notiks kaut kas cits.

Biju iesaldējis abonementu, bet sapratu, ka dēļ slimības nevarēšu ilgstoši apmeklēt sporta zāli. Zvanīju, lai uzzinātu iespējas iesaldēt uz ilgāku laiku, bet man pateica, ka tas nav iespējams. Tā kā tas nebija iespējams, pēc kāda laika, centos vēlreiz iesaldēt mājaslapā, bet nu jau bija izveidojies parāds un to atkal vairs neavarēja izdarīt.

Nu esmu vesels un biju domājis atgriezties sporta zālē. Iegāju mājaslapā, lai apskatītos, kāda ir situācija un par pārsteigumu uzzināju, ka man ir piestādīts rēķins par papildus mēnesi. Zvanīju uz klientu tālruni, viņi man teica, ka atsūtīs jaunu rēķinu. Es ilgi nedomādams, nomaksāju parādu, bet atstāju to, kas piestādīts papildus. Nākamajā nedēļā man atnāk sms no parādu piedziņas.

Neskatoties uz to, ka bija izveidojies parāds, viņi tāpat pagarināja līgmu un turpināja piestādīt rēķinu, lai nosmeltu pēc iespējas vairāk, bet par to nekādā veidā nepaziņoja. Nekur nav izcelts tas, ka pēc līguma beigām tas tiks pagarināts, kur nu vēl ja izveidojies parāds.

Pilnīgi negodprātīga prakse, pilnīgi bezjēdzīgs klientu atbalsts. Laiks meklēt jaunu zāli. Lemon gym - vairs nekad!

20.01.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Lemon Gym Support Pārstāvja atbilde 11 st atpakaļ

Sveicināti!

Pateicamies par Jūsu saziņu. Mēs vēlamies sniegt atbildi uz Jūsu sūdzību, kā tas patiesībā notiek mūsu uzņēmumā.

Pēc Jūsu norādījumiem, mēs vēlamies paskaidrot kāda mums ir apvienota procedūra attiecībā uz komunikāciju ar klientiem par līguma termiņa beigām un parāda esamību.

Mēs sūtam e-pastus klientiem, kam līguma minimālais izmantošanas termiņš iet uz beigām, lai painformētu, ka termiņš iet uz beigām un piedāvātu jauno abonementu ar atlaidi. Parasti tas notiek 2-3 nedēļas pirms abonementa termiņa beigām un ziņas saņem visi klienti izņemot tos, kuri kāda brīdī saņemot no mums e-pastu atteicās no Lemon Gym vēstuļu saņemšanas un/vai nav devuši piekrišanu sūtīt Jums marketinga piedāvājumus.

Jūsu līgums ir noslēgts ar minimālo izmantošanas termiņu, kas ir noteikts uz konkrētu laika periodu, parasti uz 12 mēnešiem. Šajā periodā Jums tika piešķirta cena ar atlaidi. Tomēr, pēc atlaides perioda beigām, līguma nosacījumi paredz, ka stājas spēkā standarta cena, kas tika piedāvāta līguma noslēgšanas brīdī.

Mēs vēlamies norādīt, ka Jūsu līguma pirmajā lapā ir skaidri minēts šāds nosacījums:

"Ja Klients līdz Minimālā pakalpojumu izmantošanas termiņa beigām nav rakstiski informējis par abonementa (līguma) izbeigšanu, Līgums tiek pagarināts automātiski un ir spēkā uz nenoteiktu laiku. Vairāk informācijas skat. Vispārīgo līguma noteikumu 6. sadaļā (tostarp par Pakalpojuma sniedzēja tiesībām grozīt Pakalpojumu sniegšanas un (vai) Līguma izpildes nosacījumus)."

Tajā dienā, kad Jums beidzās atlaide un stājās spēkā standarta mēneša maksa, Jums uz e-pastu bija atnākusi galvenā informācija par jauno beztermiņa abonementu.

Vēlamies arī visus portāla apmeklētājus informēt, ka klienti vienmēr tiek informēti par neapmaksāta rēķina esamību caur e-pastu un SMS, vairākkārt mēnesī. Atgādinājumos vienmēr tiek norādīti summa un termiņi apmaksai. Pēc mūsu procedūras un līguma nosacījumiem, ja parāds netiek apmaksāts 60 dienu laikā, tad tas tiek nodots parādu piedziņas firmai. 60 dienu laikā mēs nosūtam aptuveni 8 atgādinājumus (rēķinus) par parādiem caur SMS un e-pastu un tikai tad nododam lietu uz parādu piedziņu. Šajā periodā katram klientam ir laiks, lai sazinātos ar mums, lai atrisinātu visus jautājumus. No brīža, kad parāds tiek nodots parādu piedziņas firmai, Lemon Gym vairs nenodarbojas ar aktīvu parādu un nepiestāda rēķinus apmaksai. Tālāk ar klientu sazinās parādu piedziņas uzņēmums un piestāda rēķinu apmaksai kopā ar komisijas maksu.

Ja klientam ir veselības problēmas, mēs vienmēr nākam pretī klientam un piedāvājam iespēju atsūtīt mums ārsta izrakstu, kur būs noradīts periods, cik ilgi klients nevar sportot. Tad mums ir iespēja iesaldēt abonementu bezmaksas izmantojot iesaldēšanu, kas nav iekļauta klienta abonementā. Līguma minimālais izmantošanas termiņš tiek pagarināts par iesaldēto periodu, balstoties uz šo līguma punktu:

‘’6.2. Veicot Līguma apturēšanu (slimības, Klienta brīvdienu dēļ, force majeur apstākļi u.c), Minimālais pakalpojuma izmantošanas periods tiek attiecīgi pagarināts atbilstoši apturēto dienu skaitam.’’

Ja Jums ir palicis kāds neatbildēts jautājums, droši gaidīsim Jūsu zvanu uz numuru +371 27 27 57 57, vai Jūsu vēstuli uz [email protected]

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes