Lemon Gym - Krāpšana

Biju noformējis pirms visas Covid situācijas komforta abonementu uz gadu. Tolaik vēl nezināju, kā juridiski sevi aizstāvēt, tādēļ mana abonementa termiņš pārcēlās gandrīz uz visu nākamo gadu. Visu gadu maksāju ikmēneša rēķinus un nesen uz vecā līguma beigām saņēmu pa tālruni piedāvājumu "uzlabot" savu abonementu un turpināt iet viņu zālēm vēl gadu. Mums bija vairākas ierakstītas sarunas (ceru, ka kāds kaut kad tiks pie šiem ierakstiem) , no kurām es ieguvu visu sev vajadzīgo informāciju. Man apgalvoja, ka, noformējot šo uzlaboto abonementu, man nepaliks nekādu citu saistību arLemon Gym un vienīgais par ko maksāšu no parakstīšanas brīža būs tā ikmēneša maksa. Vēlāk izrādās, ka mans vecais līgums nav mainīts, bet gan man bija piesaistīts otrs, tas ir, vēl viens līgums, un rezultātā es 18 mēneša dienas biju 2 abonementu īpašnieks, kas jau ir absurds. Mēnesi vēlāk man ziņo, ka man ir neapmaksāts rēķins par pēdējiem 2 mēnešiem un lietu pēc 3 dienām nodos parādu piedziņai. Sazvanot konsultantu, vispirms nācās apstrīdēt to, ka pēdējos mēnešus (neskaitot man nezināmās 18 dienas) esmu apmaksājis un ir pat čeki, pēc kā apstrīdēju apgalvojumus, ka esmu kaut kad pirms 4 mēnešiem nesamaksājis rēķinu pilnā mērā (konsultantei nācās piekrist) , tad visbeidzot noskaidrojās par šīm 18 dienām ar diviem abonementiem, par ko viņa man teica, ka neko citu es jau arī nesaņemtu, ka tāda lietu darīšana ir normāla un ne ar ko īsti viņa nevar līdzēt.

Pirmkārt, pat ja tā, noformējot jaunu līgumu, man bija sniegtas atbildes, ka šādu saistību nevajadzētu palikt.
Otrkārt, šāda melošana un attieksme pret klientu ir kaut kas nepieņemams. Man zvana, piedāvā "izdevīgu" darījumu, kad līgums iet uz beigām, kas parasti ir virzīts uz labu attiecību uzturēšanu ar lojāliem klientiem, bet rezultātā saņemu atklātus melus, mēģinājumus dabūt vairāk naudas un nekādas pretimnākšanas situācijas risinājumā.

Vēl nesen skatījos uz šiem komentāriem par lemon gym ar pievērtām acīm, bet tagad atkrīt vēlme apmeklēt iestādi, kuras administrācija pret visiem izturās kā pret stulbiem maksātājiem.

02.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Lemon Gym Support Pārstāvja atbilde 04.08.2022

Sveicināti,

Paldies Jums par to, ka padalījāties ar mums ar šo situāciju.

Diemžēl, Jūs neesat atstājuši nekādu informāciju par sevi, lai mēs varētu noklausīties sarunas ar pārdošanas speciālistu un Jums. Liels lūgums sazināties ar mums vai nu telefoniski zvanot uz mūsu zvanu centra numuru 27275757 vai rakstot uz e-pastu [email protected] .

Mūsu mērķis vienmēr ir nodrošināt labāko risinājumu katram klientam un lai Jūs turpinātu sportot kopā ar mums.

Gaidīsim no Jums ziņu!

Cieņā,
Lemon Gym komanda.

D

Komentāri (3)

S SANJAR 01.07.2022
Обман , халатное отношение к своей работе , ужасный персонал , отвратительный сервис

Отвратительное отношение к клиентам , постоянные письма о задолженности , халатное отношение к своей работе , оскорбление клиентов. Ужасный работник SAMANTA BRICE , прошу принять меры и связаться.

Sudzibas.lv Admin 23.09.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Arkukušjans 03.08.2022

Uz katru aitu atradīsies viens cirpējs!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes