www.sudzibas.lv Lemon Gym Jālasa līgums

Lemon Gym - Jālasa līgums

Slēdzu beztermiņa līgumu.
Domāju kad Iešu tad maksāšu.
Izrādās jāmaksā katru mēnesi un ja neej tad mēnesī iepriekš brīdini. Izrādās vienalga ir jāmaksā katru mēnesi. Pie līguma slēgšanas pajautāju darbiniekam ja es nenākšu vai man būs jāmaksā. Saņēmi atbildi ne. Man pēc 2 men atnāk sms kad ja es nesamaksāšu mans parāds tiks nodots kreditoriem. Zvanīju pat patērētajiem un jautāju ko darīt?
Lasāt līgumu.
Man atbildēja.
Beztermiņa līgums nenozīmē kad tu pats izlemsi kad iesi.
Samaksāju 70€ un lauzu līgumu.

02.05.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Lemon Gym Support Pārstāvja atbilde 03.05.2023

Labdien!

Man ir ļoti žēl, ka Jums nācies saskarties ar šādu situāciju.

Vēlos Jums paskaidrot, par mūsu pieejamajiem abonementiem.
Mums ir divu veidu līgumi: beztermiņa un ilgtermiņa. Neviens no šiem līgumiem, neparedz sportošanu tikai uz vienu mēnesi.

Ja Jūs skaidri zināt, ka pēc mēneša vairs neieradīsieties uz sporta klubu – lūgums, rakstiski par to ziņot. Līguma laušanu var pieteikt gan klubā, gan rakstot mums uz e-pastu vai zvanot uz zvanu centru.

Ja abonements ir jau sākotnēji paredzēts tikai uz vienu mēnesi, tad administrators Jums pat nepiedāvā parakstīt līgumu, taču uzreiz dod aizpildīt līguma laušanas iesniegumu, kas paredz, ka Jūsu līgums būs aktīvs tikai vienu mēnesi.

FLEX abonements ir beztermiņa līgums, kuru pārtraucot Jums nepieprasām atmaksāt piešķirtās atlaides, kā tas ir ar gada līgumiem. Tomēr ir jāziņo mums vismaz 30 dienas iepriekš, saskaņā ar jūsu līguma punktu 6.3.2. Šī informācija ir pieejama gan mūsu mājaslapā un šī informācija ir labi redzama, gan arī līguma pirmajā lapā, uzreiz zem Jūsu datiem.

‘’6.3.2. Izvēloties līgumu bez minimālā darbības laika, Klients Līgumu ar Pakalpojumu sniedzēju var izbeigt brīdinot Pakalpojumu sniedzēju ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) dienas pirms Klienta vēstulē norādītā Līguma izbeigšanas datuma.’’

Šajā gadījumā, nepieciešams līguma laušanas iesniegums, arī formējot beztermiņa līgumu.

Mūsu mājaslapā, sadaļā “Cenas” un līguma pirmajā lapā ‘’Īpašajos nosacījumos’’ ir norādīts, ka klientam rakstiski ir jāziņo par vēlmi pārtraukt beztermiņa dalību!

Ja Jums ir palicis kāds neatbildēts jautājums, droši gaidīsim Jūsu zvanu uz numuru +371 27 27 57 57, vai Jūsu vēstuli uz [email protected]

Komentāri (3)

Good Intentions 02.05.2023

Vajag nevis domāt, bet lasīt, kas rakstīts. Vai jūs saprotat, ko nozīmē abonements?

D Disko persiks 02.05.2023

Es tiešām nesaprotu tos cilvèkus, kas nopèrk abonomentu, pèc tam neiet uz sporta zàli un apvaino iestàdi, ka viņi kaut ko krāpj.
Nepērc tad abonomentu, ja nezini ko tas nozīmē

Good Intentions 03.05.2023

Pat nesaprot, kas ir beztermiņa līgums. Pēc viņa loģikas noslēgs beztermiņa līgumu ar televīzijas kompāniju un maksās tikai tad, kad ieslēgs televizoru.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes