Lemon Gym - Drausmīga attieksme pret pastāvīgajiem klientiem
Neiesaku slēgt līgumu ar šo klubu!
Biju klients 3 gadus, kamēr neapnika, tas bērnu dārzs, kas notiek Gustava Zemgala gatve, pēc 17.00 pilns ar pusaudžiem, kas kliedz, kautko trako, lauž trenažierus sajūta, ka esi kaut kādā zoodārzā.
Pie tam līguma pagarināšana notiek automātiski (tas līguma ir rakstīts) , bet tiešām nevar paziņot, ka līgums iet uz beigām un būs cita Cena? (bet pats smieklīgākais, ka jauniem klientiem Cenas piedāvā daudz izdevīgākas, nekā vecajiem) varbūt klients nevēlas pagarināt līgumu?
Beigu beigās pēc līguma slēgšana nevar paziņot vai painformēt, ka nav samaksāts pēdējais rēķins, jo gadās visādi kāds var aizmirst, jeb nepamanīt, ka ir e-pasta rēķins, (ko 1 reizi saņēmu līguma laikā) bet protams jāuzdzen parādu piedzinēji, kuru epasti stāv spama 🤦 ģēniala situācija!
Pat tuvu nesperšu kāju šim kantorim un paziņas arī atturu!
Komentāri (2)
Tā ir izplatīta prakse, ka jauniem klientiem piedāvā izdevīgākas cenas. Tas pats ar mobiliem operatoriem viens var maksāt 8 euro, bet otrs 20 euro un tad sākās lēkāšana un kaulēšana.
Pa lielam viņus interesē jauni klienti un nevajag dzīvot ilūzijas, ka viņiem rūp tava lojalitāte īpaši ja maksā santīmus uz kopēja ienākuma.