www.sudzibas.lv Lemon Gym Attieksme un necieņa

Lemon Gym - Attieksme un necieņa

Kopš atvēršanas biju Klients, lojāls. Pagājušo gadu pārtraucu līgumu, bet ar mani sazinājās LemonGym, pateica ka var piedāvāt izdevīgu piedāvājumu, UZ GADU, uz ko esmu piekritis ka arī mani informēja ka pēc gada līgums tiks pārtraukts. Gads beidzas zvanu saku ka gribu pārtraukt līgumu, un man teica ka man jāsamaksā kaut kādu naudas summu līdz līguma beigšanas. Samaksāju, un dzīvoju mierīgi. Ko jūs domājat? Pēc 1.5 mēneša man atnāk rēķins no Piedziņas, ka esmu parāda. Zvanu Lemon gym , uz ko man viņi saka - Tev netika pārtraukts līgums jo jūs neesat mums piezvanījusi pēc maksājuma 😅😅😅 reāli ? Tas ir kas vispār? Esmu pilnīga šoka. Sazinājos ar PTac, un noteikti uzrakstīšu viņiem par šo uzņēmumu. Protams nekas laikam nemainīsies. PAR PAKALPOJUMU ko maksāju bija iekļauts ūdens piemēram - TAS REĀLI NETIEK NODROŠINĀTS. Un naudu mēs dāvinām LemonGymam. Arī bija izteicis noklausīties sarunu lai pārliecināties ka klientu apkalp. Spec. Bija teicis pārzvanīt kas samaksāju 😅 viņi teica ka neko nevar noklausīties 😅 es vienkārši nevaru. Smieklīgs kantoris kurš strādā ne uz to lai cilvēki pie viņiem ietu, nenotur esošos klientus kuri pie viņiem jau ilgu laiku, un noteikti nestrādā un kvalitāti. Pretī piemēram F1 - cenas dārgākas, BET VIENMĒR atsaucas palīdz un viss kas ir iekļauts līguma vienmēr ir iepildīts.

Tagad gaidu atvildi no PTAC😅

12.09.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Lemon Gym Support Pārstāvja atbilde 13.09.2024

Sveicināti!

Paldies par Jūsu viedokli.

Vēlāmies gan Jums, gan arī pārējiem šī portāla apmeklētajiem izskaidrot svarīgu informāciju par abonementu laušanu.

Kad klients, sazinoties ar LEMON GYM, informē, ka vēlas pārtraukt esošo līgumu, klientam nevar būt parāds par iepriekšējiem mēnešiem. Gan sarunas laikā, gan saziņā e-pasta mēs vienmēr lūdzam klientus sazināties ar LEMON GYM zvanu centru vai aizpildīt formu mūsu WEB lapā atkārtoti pēc parāda apmaksas, lai lauzt līgumu.

Vitaminizētu ūdeni YANGA, kas atrodas katrā LEMON GYM klubā, tiek iedota iespēja uzpildīt reizi 45 minutēs. Kad tiek noskenēts pirksta nospiedums, lai aktivizētu YANGA ūdeni klientam ir nepieciešams uzgaidīt, lai uz skenera iedegas zaļa gaisma un uz ekrāna paradās garšu izvēle, tas var aizņemt 2-5 sekundes. Ja klubā rodas problēma ar YANGA ūdeni, par to uzreiz tiek informēts kluba vadītājs un situācija tiek operatīvi risināta. Vienmēr klienti var vērsties pie administratora, lūgt palīdzību, lai tiktu ieliets ūdens.

Visas telefona sarunas tiek ierakstītas, gan ienākošās, gan izejošās. Lai LEMON GYM darbinieki varētu noklausīties sarunu par kuru lūdz klients, klientam ir nepieciešams nosaukt datumu un laiku, kad tika zvanīts uz LEMON GYM zvanu centru. Noklausoties sarunu, klientam vienmēr tiek atzvanīts un situācija tiek risināta balstoties uz informāciju, kura tika sniegta klientam no darbinieka iepriekšējo sarunu laikā.
Klientam ir tiesības nosūtīt e-parakstītu iesniegumu, lai saņemtu šo pašu sarunu ar LEMON GYM operatoru.

Jebkurā gadījumā paldies par Jūsu atsauksmi un iespēju sniegt pārējiem šī portāla apmeklētajiem ieskatu uz to, kā strādā LEMON GYM.

Ja pēc mūsu atbildes joprojām ir kādi jautājumi – lūdzam sazināties ar mums rakstot uz [email protected] vai zvanot uz 27275757.

A

Komentāri (2)

MyFitness labāks! Tur nekad nekrāpj klientus!

Good Intentions 12.09.2024

Mūsdienās nevari būt drošs. Es vienmēr divkārtīgi pārliecinos.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes