Latwin SIA - Atcelta kempera rezervācija
Jau 2022. Gada aprīļa sākumā izvēloties kemperi, ko rezervēt ilgi plānotam ceļojumam, palikām pie SIA Latwin piedāvātā 7-vietīgā kempera. Sūdzību par no viņu puses sezonas laikā atceltām rezervācijām nebija, līdz ar to aprīļa sākumā noslēdzām rezervācijas līgumu par konkrētiem augusta datumiem, iemaksājot rezervācijas maksu. Līguma parakstītājs no viņu puses bija Raimonds Dižkalps.
Pienākot jūlija otrai pusei, seko zvans no evas vidovskas ar ziņu - diemžēl kempera mums nav (tas nekas, ka mājas lapā visu šo laiku un arī pēc zvana to iespējams rezervēt) . Varam piedāvāt citu 7-vietīgu kemperi vairāk kā nedēļu vēlāk. 4 pieaugušo saskaņotiem atvaļinājumiem un bērnu mācībām plānotais 3 nedēļu atvaļinājums gan vairs tik vienkārši nav pārliekams. Uz jautājumu, kādi vēl ir varianti rezervētā ceļojuma transporta nodrošināšanai, seko daudzkārtējs 'citu variantu nav'.
Pēc uzstājīgas variantu meklēšanas aicinājuma vakarā sekoja piedāvājums jau vairāk kā 4 mēnešus atpakaļ pieteiktajiem datumiem neesošā 7-vietīgā kempera vietā ņemt piecvietīgu (paldies, kā reiz 7 cilvēku kompānijai) .
Šis viss tiek risināts ceļojumu sezonas karstākajā laikā, kad alternatīvas, protams, visas jau rezervētas. Ja vēlaties plānojot ceļojumu, saskarties ar pakalpojumu sniedzēja 'uzmetienu' bez ieinteresētības situāciju risināt, varat izvēlēties Latwin pakalpojumus Raimonda Dižkalpa (ar viņu jūs nevarat runāt, jo viņš atvaļinājumā ārvalstīts, tas neklas, ka ir uzņēmumu pārstāvošais līgumslēdzējs) un Evas Vidovskas izpildījumā ('nē, mums nav variantu. Kā, bet jūs taču arī varat atcelt rezervāciju! ' kad norādīju, ka mēs gan to nedarām, bet to sezonas laikā dara Latwin kā pakalpojuma sniedzējs, ar ko noslēgtas līgumsaistības, vairāk komentāru gan nebija.
Kopumā - ļoti nekorekta rīcība no uzņēmuma puses. Kā uz drošu (vai problēmas risināšanā ieinteresētu - jo protams, ārējo apstākļu Chee Pee gadās) sadarbības partneri ne uz viņiem, ne pārstāvošajiem firmas īpašniekiem un darbiniekiem nevarat.
Pievienot komentāru