www.sudzibas.lv Latvijas Pasts Slikts un neprofesionāls serviss

Latvijas Pasts - Slikts un neprofesionāls serviss

Ierodos pa ilgiem laikiem Zolitūdes pasta nodaļā, Ruses iela 9, Zemgales priekšpilsēta, Rīga, lv-1029 un esmu šokā par attieksmi. Vēlējos nosūtīt 2 sūtījumus uz Asv, ko esmu darījusi iepriekš citās Latvijas pasta nodaļās. Darīšana šoreiz man bija ar iespējams nodaļas priekšnieci (čekā uzrādās vārds irina zeforova) , kura apskatot paciņas, dusmīgi pavēl: "vajadzīga deklarācija! " sajūta it kā no manis tiktu gaidīta šī deklarācija.. Ok, iedod man deklarācju, kurā aizpildu visus laukus, izņemot hs tarifa numuru. Uz ko ir nikna reakcija, pavēle, lai rakstu tarifa kodu! Es saku, ka es nezinu tos kodus. Uz to darbiniece atbild ar niknu ņirgāšanos, pavēlot: " kam tad tas esot jāzina? ! " es neko nesaku, klusēju un domāju pie sevis, ka esmu diezgan pārliecināta, ka tas ir Latvijas pasta darbinieku ziņā, aizpildīt tos kodus.
Zvanu Latvijas pasta informācijas tālrunim, lai noskaidrotu šo situāciju un man atbild, ka jā - tas ir Latvijas pasta darbinieku ziņā aizpildīt tarifa kodus, ka darbiniekiem esot speciāli tam paredzēta vieta viņu datorsistēmā.
Tad lūgums Latvijas pastam informēt par šo regulu arī Zolitūdes pasta nodaļas darbinieces, jo visas 3 uzskata, ka tas ir mans darbs un pienākums.

10.10.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes