AtrisinātaLatvijas Pasts - Slikts serviss, zaudēta nauda, pierpasa nodokli dubultā
Kliedzoša nekompetence Latvijas pasta "kvalitātes nodaļā". Tā ir nodaļa kura strādā īpaši nekvalitātīvi. Dēļ šīs nodaļas zaudēju naudu. Turklāt tā ir vienīgā, kurā atstāts sūdzēties, ja nodoklis tiek pieprasīts dubultā u.c. gadījumos. Piemēram: Aliexpress vispār neko nevar nopirkt, ja nenomaksā precē iekļauto nodokli. Muita paziņo, ka nodoklis neesot nomaksāts. Ok - saku šai "kvalitātes nodaļai" - sūtiet preci atpakaļ - nemaksāšu nodokli velreiz. (lētākām precēm šāda krāpšana iziet cauri, jo cilvēki noguruši gaidīt). Bet šī "kvalitātes nodaļa" pēc sūdzības atsūta e-pastu: jūs varat saņemt savu preci ar īso nummuru tādu un tādu (pat nenorādot garo nummuru, lai varētu salīdzināt)... - Atceļu sūdzību Aliexpress par naudas atgriešanu un pēc pāris sala dienām dodos uz pastu nodaļu saņemt: bet tur man pasaka, ka sūtījums ir pavisam citam cilvēkam adresēts, kaut gan oriģinālais sūtījums bija adresēts man. - Tātad manu sūtījumu viņi aizsūtījuši atpakaļ, bet man saņemšanai iedevuši citam cilvēkam aizturēto sūtījumu. Izskatās Latvijas pasta "kvalitātes nodaļa" patiesībā ir haosa centrs, bez jebkādas atskaites par darba kvalitāti. Šādas nejēdzības ir ar aprēķinu, ka Latvijā par mazu summu zaudēšanu nevar iesūdzēt neko Tiesā bez lieliem izdevumiem un liela personīgā laika un nervu ieguldījuma.
Pēc kvēlas sarakstes ar šo nodaļu, kā arī sūdzībām, piemēram, šeit, man atzvanīja pasta nodaļa, atvainojās Latvijas pasta vārdā un pateica, ka sūtījums atradies. Tikko atgriezos no pasta nodaļas un šoreiz, ar 3. reizi savu sūtījumu saņēmu. Bez maksas, kā tam arī bija jābūt no paša sākuma.
Pievienot komentāru