Latvijas Pasts - Slikts serviss
Par cik esmu ar vēstuļu sūtīšanu uz lielu “jūs” un zināju, ka lai to nosūtītu nepieciešama tikai aploksne un marka nolēmu tās iegādāties Latvijas pasta mājaslapā, taču apjuku pie lielās pastmarku cenu izvēles, tāpēc nolēmu uzrakstīt Latvijas pastam vēstuli ar jautājumu, vai ir starpība ar kāda nomināla pastmarku sūtu vēstuli, uz ko man tika atbildēts, ka nē, vēstuli var sūtīt ar jebkādu nomināla vērtību, tāpēc protams iegādājos pastmarkas, kuru vērtība ir 0,03€, lai varētu ietaupīt. Rezultātā visas savas sūtītātas vēstules saņēmu savā pastkastītē ar tekstu “pastmarkas vērtībai jābūt vismaz 1€”. Manuprāt, man tika sniegta nepatiesa informācija. Sūdzējos par to atkārtotā vēstulē, kur vienkārši atvainojās par savu neprecīzo atbildi. Nu tomēr apmāciet savus darbiniekus sniegt precīzākas atbildes uz jautājumiem, jo tomēr nauda un viss vēstuļu sūtīšanas prieks izmests vējā. Kādam varbūt šis liksies smieklīgi, bet tomēr katrs mēs kaut ko nezinām, jo darām to pirmo reizi, un ja vēl tiek sniegts maldinošs info, tad ir, kā ir. Iesaku labāk jautājumus vaicāt, kādā forumā vai labāk ilgāk rakāties internetā, nekā vaicāt pašam pasta info centram.
Komentāri (3)
Interneta un aifonu paaudze visā savā krāšņumā! Pirmkārt jau pats pirmais jautājums ir aplams. Ne jau par nomināliem bija jāprasa, bet cik maksā nosūtīt vēstuli uz konkrētu vietu. Ja 1 eiro, tad līmē cik un kādus nominālus gribi, lai tik būtu 1 eiro kopsummā. Pastu vainot man liekas ir galīgi nevietā.
Ja autors sākumā atvainojās par to, ka neko nesaprot, tad netroļļošu. Tur nebija korekts jautājums uzdots, bet arī atbilde no pasta nebija korekta. Tomēr esmu autora pusē. Protams, algas šajā uzņēmumā ir tādas, ka brīnums, ka kāds vēl strādā, kurš rakstīt māk.
Mans balodis ar vēstuli uz kājas aizlidoja uz dienvidiem 😭