Latvijas Pasts - Slikts serviss, attieksme.
Noformējot sūtījumu “Mans pasts ”vidē un atnesot uz pasta nodaļu, darbiniece izprintē A4 lapu un saka kā man to ir paša spēkiem jāpielīmē uz kastes. Nekādi līdzekļi to īstenošanai netiek piedāvāti. Nopietni?! Man jāformē sūtījums elektroniskajā vidē un pēc tam jānāk uz pasta nodaļu ar savam šķērēm, līmlenti un dokumentu kabatiņu? Es nerunāju par to, kā par liekiem 5 gramiem iekasē kā par kilogramu ja paciņa pārsniedz vienu kilo. Ap*isiena tarifs saucas laikām. Tad kāda no jums jēga? Ātrāk un lētāk sanāks ar Omnivu nosūtīt, tur vismaz uzlīmi pa brīvu dod nevis kā jūsu pasta nodaļā piedāvā nopirkt līmlenti ar 150% uzcenojumu.
Sazvanot pastu pa tālruni, info specialists apstiprināja, kā tā ir jābūt, tā kā tas nav viens gadījums, tas ir Latvijas pasta jaunuzņemtais kurss. Vai arī kāds kā jau vienmēr nav kompetents savu amatu ieņemt (kurš gan par to brīnītos).
Gribu novēlēt lai jūsu konkurenti ātrāk spētu sniegt pasaules mēroga piegādi un jūsu monopola bodi aizklapētu ciet. Ar tādu attieksmi pret klientiem jums tirgū nav vietas, ko skaidri parāda pasta nodaļu slēgšana un darbinieku atlaišanas tendence.
Komentāri (1)
Šī nebija pirmā negatīva pieredzē šajā pasta nodaļā, katru reizi, kad esmu spiests tur iegriezties, darbiniekiem izdodas “izpildīties”.