www.sudzibas.lv Latvijas Pasts Slikta apkalpošanas kārtība

Latvijas Pasts - Slikta apkalpošanas kārtība

Latvijas pasta 84. nodaļa.
Sūdzība konkrēti par šo nodaļu, jo citās neesmu bijis, nezinu kā tur tiek organizēta darba kārtība.

Konkrētajā nodaļā, lai saņemtu paciņu, joka pēc ar hronometru uzņēmu laiku. Vidējais laiks no brīža kad pienāk klients pie kases un PN darbiniece atnes paciņu, paiet 30-50 sekundes.

Taču, lai sagaidītu savu kārtu paciņas izņemšanai ir jāgaida teju 30 - 50 minūtes. Tas ir absurds!!! Šodien, (24.05), pulksten 10:05 PN izņemot talonu, priekšā bij 6 paciņu izņēmēji. Pie savas kārtas tiku 10:39. Uzņēmu laiku cik ātri man atnesīs paciņu - pagāja 39 sekundes.

Mīļā LP vadība, lūdzu pārrunājiet ar saviem darbiniekiem šo lietu. Izskatās ka viņi nesaprot, ka 5 paciņas var izsniegt mazāk kā 5 min laikā. Taču tā vietā viņi ņem rēķinus, paku sūtīšanas, deklarācijas u.t.t., kas pēc vidējā laika aizņem 5-15 min uz vienu klientu.

J

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes