Latvijas Pasts - Rupja klientu apkalpošana
Labdien, š. G. 9. Oktobrī 13: 00 biju Ogres 1. Pasta nodaļā, kur kļuvu par liecinieku apkalpojošās operatores rupjai un izsmējīgai attieksmei pret klientiem. Pasta priekštelpā drūzmējās vairāki cilvēki, kuri nevarēja saprast, vai drīkst iet pasta telpā vai jāgaida turpat. Operatore, kura strādāja pie 3. Lodziņa, ļoti rupji izturējās pret apmeklētājiem. Kāda sieviete jautāja, vai nevarētu pie durvīm izlikt paziņojumu, ka pasta telpā drīkst uzturēties noteikts skaits apmeklētāju, un kārtību, kādā veidā tiek regulēta Rinda. Uz to operatore no 3. Lodziņa skaļi atbildēja, ka viņa mutiski to paziņo, un vai tad jautātājai neesot savas galvas uz pleciem (acīmredzot tas attiecās uz mums visiem) . Tajā brīdī apmeklētāju telpā atradās 4-5 cilvēki. Nožēlojami, ka apmeklētājiem pašiem nākas regulēt rindu un uzklausīt pasta darbinieku nievājošos komentārus. Vai tad epidēmijas laikā tie ir Sīkumi, kā to nosauca pasta darbinieki?
Pievienot komentāru