Latvijas Pasts - Nepamatota maksas ieturēšana par sūtījuma glabāšanu
Es saņemu uzaicinājumu 2020. Gada 16. Novembrī un aizgāju izņemt sūtījumu 2020. Gada 17. Novembrī. Izrādījās, ka tas bija atgādinājums. Tāpēc man iekasēja maksu par sūtījuma glabāšanu.
Bet es pirmo uzaicinājumu neesmu saņēmusi. Pasta kastīti pārbaudu regulāri, reklāmu nemetu ārā, bet nesu uz mājām. Esmu ļoti uzmanīga ar šo lietu, jo gaidu vairākus sūtījumus, jo nekad nevar zināt, vai noradis telefona numuru. Šo konkrēto sūtījumu es īpaši gaidīju, tāpēc vienmēr rūpīgi apskatīju pasta kastītes saturu.
Es uzskatu, ka maksa par sūtījum glabāšanu tika iekasēta nepamatoti un negodīgi. Jā, es nevaru pierādīt, ka nesaņēmu uzaicinājumu. Bet tajā pašā laikā arī pasts nevar pieradīt, ka uzaicinājums tika iemests manā pastkastītē. Kāpēc nevar sakārtot sistēmu tā, lai nodrošinātu iedzīvotajiem 100% uzaicinājuma saņemšanu? Man pastā bija piereģistrēts telefons uz manu adresi. Kāpēc tad nevarēja nosūtīt īsziņu? Jo tāpat pastā var pārbaudīt cilvēka identitāti pēc dokumenta.
Protams ir vieglāk izlikties, ka klients ir vainīgs, ka nesaņēma uzaicinājumu un tik iekasēt naudu. Patērētāja tiesības šajā gadījumā pavisam nav aizsargātas un pasta darbinieki var darīt, ko vien vēlēsies.
Komentāri (1)
tā kā šobrīd ir daudz man adresēti sūtijumi , pastkastītē un latvijas pasta aplikācijā un 24.track.net ielukojos katru dienu . vienu dienu liels pārsteigums bij pastkastītē, redzēt veselu kaudzi ar aicinajumiem. Prieks noplaka, kad izrādijās, ka tur ir gan pirmreizejie, gan atgadinošie par vieniem un tiem pašiem sūtijumiem.Kad beidzot latvijas pasts ieguldīs cilvēkos nevis tikai šķirošanas līnijās, un maksās mūsu laikam atbilstošu algu, tad arī būs pietiekamā skaitā un motivēti pastnieki, kuri vēlētos labi strādāt, lai nepazaudētu darbu.