Latvijas Pasts - Klientu plūsmas organizēšana
Vēlējos izteikt lielu fui Latvijas pastam par klientu čakarēšanu. Ieejot purvciema pasta nodaļā saņemt savu sūtījumu (bandroli), nospiedu vienīgo iespējamo pogu "pasta pakalpojumi", lai saņemtu rindas nummuriņu. Pēc 45 minūšu pacietīgas gaidīšanas beidzot tiku klāt pasta darbiniecei un priecīgi vicinot rokā uzaicinājumu uz pastu to sniedzu saīgušai tantei pretī saņēmu skarbus vārdus, ka paciņām ir atvēlēts atsevišķš lodziņš "ātrā kase". Bet kā es cilvēks no malas varu zināt ka vienā pasta nodaļā ir divas rindas - organizēta un neorganizēta? uz lodziņa tiešā ir uzraksts "sūtījumu saņemšana, bet to var tikai redzēt pieejot klāt! Cien, Past! Lūdzu pielieciet vēl vienu podziņu numuru aparātam!
Komentāri (1)
noderīgi zināt.