Latvijas Pasts - Expresis - piegāde
Tātad, augustā caur 220.lv tika pasūtītas bērniem jaunas gultas. Piegāde-3.10! Vīrs paņem 2 brīvdienas lai gultas saliktu. Pienāk datums, gultas nav. Ok, 1 diena- nav bēda. Šodien 4.10 un atsūta ziņu ka būs tikai rīt. Latvijas pasts- neko nezinot , prece esot atvesta tikai vakar, 220.lv preci jau atdevuši 30.09. Viens uz otru pārmet atbildību, bet gala rezultātā neviens neesot vainīgs! Kurš ir vainīgs?! Kurš nes atbildību par to ka norādītais piegādes laiks nav pareizs un KAPĒC netiek brīdināts klients par to ka prece VAR kavēties?! Kurš šajā gadijumā rakstīt iesniegumu, par zaudētām 2 darbdienām?! Kurš man tās kompensēs?! Ā, un vēl kronis visam, darbinieki sarunas vidū met nost klausuli...👍 Serviss- briesmīgs!
Komentāri (2)
Labdien! Ir nepatīkama lieta! Šī pasta nodaļa strādā līdz 18:00! Un ir jautājums, kā lai es izņemus savus sūtījumus, ja man ir darbs līdz 19:00?
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību