Latvijas Pasts - Briesmīgs serviss un neprofesionalitāte
23.05.18 saņēmu īsziņu par to, ka ir pienācis sūtījums uz Pasta Staciju t/c Mols.
24.05.18 aizbraucu uz Molu. Tā kā nezināju, kur tieši atrodas Pasta Stacija, nodomāju pajautāt Latvijas Pasta nodaļā Molā. Klientu nebija, nodaļa bija tukša un es uzreiz piegāju pie jaunkundzes (diemžēl vārdu nezināšu), parādīju savu sms un pajautāju, kur tas varētu būt. Jaunkundze neiedziļinoties atbildēja "tas nav pie mums, Jums jābrauc uz citu pasta nodaļu". Biju pārsteigta, jo sms skaidri bija pateikts "t/c Mols". Darbiniece pateica, lai dodos uz citu adresi, pēc kā viņa atklāti sāka mani ignorēt, čekojot instagramu un laikojot bildes tieši man acu priekšā. Es pieprasīju, lai viņa man pastāsta detalizēti, kur tad man jādodas. Darbinieces reakcija bija "Kā? Jūs nezināt?!", atbildēju, ka, acīmredzami, nē.
Es pieprasīju, lai iedod papīru pierakstīt adresi, un lai izskaidro vairāk, kur tas atrodas. Šī dāma vairs man neko neatbildēja, bet kundze blakus vienkārši nolika man priekšā informatīvu planšeti, kur bija karte un adrese (Jersikas ielu 14/12). Es vēlreiz palūdzu papīru un man beidzot iedeva kaut kādu noplēstu papīrīti. Pierakstīju adresi un devos prom. Aizbraucu pēc adreses. Tur man teica, ka šāda veida pasta stacijas pie viņiem neesot, un darbiniece no Mola mani nepareizi nosūtīja. Jersikas ielas pasta nodaļas darbinieces pieminēja, ka no pasta nodaļas Molā pie viņiem bieži tiek sūtīti klienti, bez īpaša iemesla. Teica, ka tur laikam esot jauna darbiniece, kura nezina, kā tas strādā. Jersikas ielas pasta nodaļas darbinieces bija gan ļoti atsaucīgas un izpalīdzīgas, uzreiz iesaistījās lietā, un lai gan nezināja, kur tā stacija var atrasties, ieteica zvanīt uz tālruni, kas bija norādīts sms, iedeva papīru kur pierakstīt nepieciešamu informāciju, manā vietā pierakstīja treking numuru. Drīz vien noskaidrojās, kur atrodas nepieciešāmā pasta stacija un es devos atpakaļ uz Molu, lai saņemtu savu sūtījumu.
Lūgums izskatīt manu sūdzību par Latvijas pasta nodaļas t/c Mols darbinieces (kas strādāja 24.05.2018, laiks ~12:00) attieksmi pret klientiem un saviem darba pienākumiem, kā arī sodīt viņu vai izteikt rājienu par nekompetenci un briesmīgu attieksmi pret klientiem. Gribās ticēt, ka klienta demonstratīva ignorēšana un instagrama bilžu čekošana neietilpst Latvijas pasta darbinieku pienākumos. Ja darbiniece jau sākumā izrādītu interesi un uzmanību, tad uzreiz norādītu, ka šāda veida treking kods netiek izmantots Latvijas pasta sūtījumiem un ka pakomāts (pasta stacija) ir jāmeklē kaut kur citur Molā. Ja tas izdevās pasta darbiniecēm Jersikas ielā, tad domāju, šāda veida klientu apkalpošana (ar vēlmi palīdzēt) nav nekas neiespējams. Un vēlreiz gribu atzīmēt to, ka minētajā brīdī, kad vērsos ar jautājumu jaunkundzei, neviena cita klienta pasta nodaļā nebija, līdz ar to, šādu attieksmi un atbildi nevar norakstīt uz laika trūkumu vai lielu noslogojumu.
Komentāri (5)
Nākamreiz Anastasija Oprisņaka sūdzēsies gari un plaši par to ka ginekologs nezināja doktordesas sastāvu. Viņa savā garīgajā atpalicībā, pat nav iedomājusies, ka Pasta stacija, kuras darbību nodrošina DPD kurjerdienests un pasta nodaļa, kas pieder VAS Latvijas Pasts ir divas dažādas savsatrpēji nesaistītas organizācijas. Un pasta nodaļa, neatkarīgi no tā vai tur ir vai nav klienti, nav izziņu birojs!
Nu vai tad grūti iziet mazu līkumiņu un pašai sameklēt, vai pajautāt vēl kādam? Pasts stacija (pakomāts) atrodas pie Rimi netālu. Kur izeja uz auto stāvlaukumu
P.s ar šādiem jautājumiem var vērsties info centrā
Bļin, kas par stulbu lupatu. Tu vari prasīt un pieptasīt, principā neko. Tu esi nekas, sūdains korķis mēslu pudelē. Cik debili ir cilvēki.
"Pasta Stacija" taču pat tuvu neskan kā "Latvijas Pasts". Tad nu, pēc tantińas logikas, "Hesburger" un "Burger King" arī ir viens kantoris. Vai Riga Plaza un Rīgas Dome. Cik gadu cilvēkam jābūt, lai masītu acīmredzamas lietas.