Latvijas Pasts - briesmīga attieksme pret klientiem un slikts serviss
Diemžēl, arī man beidzot nācās saskarties ar latvijas pasta nekompetento darbību un briesmīgo attieksmi pret klientiem. Respektīvi, aptuveni mēnesi atpakaļ es pasūtīju sūtījumu no ārzemēm, kuru gaidīju nu pat jau mēnesi. Diemžēl visu šo laiku pastakastē nekāda ziņa no pasta netika iemesta, līdz brīdim, kad vakar 16.7.18 plkst 11: 01 am saņēmu īsziņu uz savu mobilo telefonu ar tekstu, ka pasta nodaļā ir pienācis sūtījums. Diemžēl, uzreiz nevarēju viņu aiziet un izņemt, jo pats vēlu vakarā atgriezos latvijā. Šodien - 17.7.18 datumā, no rīta ap plkst 9am - 10am saņēmu zvanu no pasta nodaļas darbinieces, kura mani pabrīdināja par to, ka mans sūtījums šodien tiks aizsūtīts atpakaļ, jo redz itkā visu šo laiku es neesmu viņam nācis pakaļ. Tātad... Mans sūtījums ir jau mēnesi atradies pasta nodaļā, bet man nekāda ziņa netika atstūtīta. Lieliski! Sarunāju ar pasta darbinieci, ka vakarā nākšu pakaļ sūtījumam. Pēc darba uzreiz devos pakaļ sūtījumam un tieši plkst 19: 00 ienācu pasta nodaļā brīvības bulvārī 32. Pasta nodaļā vēl atradās 3 klienti, no kuriem 2 tika apkalpoti. Es piegāju pie pasta darbinieces un laipni paprasīju, vai viņa varot man palīdzēt. Uz manu jautājumu saņēmu izņirgātu atbildi ''neko nezinu, pasts nestrādā''. Es mēgināju vēlreiz, argumentējot, ka man ir ārkārtas situācija. Pasta darbiniece ar izsmieklu atkārtoja tieši tādu pašu frāzi. Tad es sāku stāstīt, ka man ir sūtījums, kuru grasās sūtīt atpakaļ, un ka man no pasta nav atnākušas nekādas ziņas par piegādi, un to, ka šodien ir pēdējā diena, lai to saņemt. Pasta darbiniece paaugstinātos toņos vienkārši uzbļava, ka tā nav viņas problēma, kārtējo reizi mani atšujot un pat nemēģinot ieklausīties. To uzdzirdot es pajautāju, vai varu runāt ar kādu no vadības. Uz manu lūgumu viņa konkrēti pateica, ka ar mani neviens netaisas tagad runāt, jo visi jau ir mājās. Pēc kāda īsa brīža piegāja otra pasta darbiniece, kura jautāja kas notiek. Es viņai sāku atkārtot par savu cituāciju, par to, ka sarunāju vakarā ienākt pakaļ sūtījumam un arī to, ka viņas kolēģe pat nemēgina man palīdzēt un rupji ''bez maz vai sūta mani uz visām četrām pusēm''. Pirmā darbiniece to uzdzirdot, histēriskā, bļaujošā balsī sāka uz manis kliegt, tā itkā es viņu tagad apmelotu un savai kolēģei pateica ''pat neapkalpo viņu, mēs jau esam ciet, lai tinas prom''. Es laikam kautko nesaprotu, tas laikam tagad ir normāli bļaut uz klientu, kurš pat ne savas vainas dēļ ir nokļuvis situācijā, kad nevar saņemt savu sūtījumu, kuru gaida jau mēnesi. Pasts ir pats vainīgs, ka kurjeri nespēj un nemāk iemest paziņojumus par sūtījumu saņemšanu, un vēl pie tam klientam pašam ir jācieš no pasta darbiniekiem, kuri savas nekompetences, rupjības dēļ nemāk palīdzēt klientam pašu vainas dēļ! Turklāt, uz to brīdi, kad es biju pastā - pasta durvis bija vaļā, jo es iegāju tiešu plkst 19: 00, un piebildīšu to, ka tajā laikā 2 cilvēki tika apkalpoti. Un pats galvenais ir tas, ka man vajadzēja vienkārši saņemt savu sūtījumu, kurš man ir ļoti svarīgs! Es ļoti lūdzu latvijas pasta vadību, turpmāk, izvēlēties adekvātus, mierīgus un laipnus darbiniekus, jo šodien es saņēmu vienkārši pretīgu, zemisku un cūcisku attieksmi pret sevi no jūsu pasta darbinieces jūsu pašu nekompetences dēļ. Un tieši jūsu nekompetences dēļ mans sūtījums visdrīzāk būs aizsūtīts atpakaļ. Briesmīgākā attieksme un valoda no klientu apkalpošanas personāla darbinieces, kādu jebkad esmu saņēmis.
Komentāri (2)
Nu nezinu..mans pasts 1006 strãdā lieliski!Ļoti laipni darbinieki un visu atrisina veiksmīgi,paldies viņiem!
Pasts 1006