Latvijas Namsaimnieks - Slikts serviss, krāpšana
Es esmu Latvijas Namsaimnieks klients un vēlos vērsties pie jums ar sūdzību par darbinieku edgaru aseri, kura darba kvalitāte un attieksme ir radīJusi nopietnas problēmas. Mūsu mājas, kas atrodas Lidonu ielā 6a, iedzīvotāji ir ļoti neapmierināti ar viņa darbu. Esmu jau vairākkārt iesniegusi sūdzības par viņa rīcību, taču situācija nav uzlabojusies. Viņa rīcība negatīvi ietekmē uzņēmuma Latvijas namsaimnieks reputāciju.
Edgara profesionalitātes trūkums rada būtiskas problēmas, jo saziņa ar viņu ir apgrūtināta un risinājumi mājas iedzīvotāju iesniegtajām problēmām netiek atrasti. Turklāt šķiet, ka nav neviena augstākā līmeņa vadītāja vai atbildīgās amatpersonas, kas varētu neatkarīgi un objektīvi izvērtēt iesniegtās sūdzības. Tā vietā visas sūdzības tiek izskatītas tikai viņa vadībā, kas liek apšaubīt gan procesu caurspīdīgumu, gan godīgumu. Tas iedzīvotājos rada neuzticību un sajūtu, ka viņu problēmas netiek uztvertas nopietni.
Papildus vēlos pievērst uzmanību konkrētam gadījumam, kas vēl vairāk ilustrē šo problēmu. Lai veikt dvieļu žāvētāja remontu es nebiju iepriekš informēta par to, ka uz laiku atslēgt un pēc tam pieslēgt karsto ūdeni mājā maksa 136 eiro. Turklāt rēķins tika izsniegts ar vairāku mēnešu nobīdi. Šāda pieeja liek justies maldinātam.
Es aicinu jūs pārskatīt šo situāciju un nodrošināt, ka problēmas tiek risinātas efektīvi un profesionāli. Būtu svarīgi nodrošināt caurspīdīgu un godīgu sūdzību izskatīšanu, kā arī uzlabot darbinieku attieksmi un atbildību pret klientiem. Es ceru uz jūsu sapratni un iejaukšanos šajā jautājumā, lai uzlabotu mūsu mājas iedzīvotāju apkalpošanas pieredzi un uzticību jūsu uzņēmumam. Pateicos par jūsu uzmanību šim jautājumam.
Pievienot komentāru