www.sudzibas.lv Latvijas Namsaimnieks Plīsis karstā ūdens truba

AtrisinātaLatvijas Namsaimnieks - Plīsis karstā ūdens truba

Sestdienas pirmajā dienas daļā daudzdzīvokļu mājā plīst karstā ūdens truba. Tiek noslēgts karstais ūdens. Nekādu paziņojumu par to, kas noticis un to, kad ūdens tiks atjaunots nav. Zvanot uz avārijas dienestu atbild, ka ūdens tiks pieslēgts pirmdien. Ļoti patīkami, bet tā vien izskatās, ja kāda avārija notiekās brīvdienās, tad viss pārējais tiek risināts darba dienā. Skumji, bet serviss nekāds un vēl jo vairāk operatore, kura atbild uz telefona zvaniem jāiet uz kādiem laipnības un pieklājības kursiem.

19.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 21.04.2020

Uzņēmuma Latvijas Namsaimnieks pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

S

Komentāri (1)

Latvijas Namsaimnieks Pārstāvja atbilde 27.12.2019

Labdien, paldies, ka padalījāties, mēs labprāt sniegsim skaidrojumu. Avārijas vienmēr notiek neparedzēti un iepriekš sagatavoties šīm situācijām nav iespējams, pretējā gadījumā šie ir plānoti remonta darbi, par kuriem varam izlikt paziņojumus laicīgi. Diemžēl, jūsu karstā ūdens truba plīsa sestdienā – brīvdienā, kad serviss paredz tikai avārijas lokalizāciju, remonta darbi un atjaunota ūdens padeve sagaidāma nākamajā darba dienā. Šāda ir nolīgtā darba kārtība ar mūsu pakalpojumu piegādātājiem, šī situācija ir attiecināma uz visiem apsaimniekošanas uzņēmumiem.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes