Lattelecom (tet) - Slikts serviss un kvalitāte.
Noslēdzu beztermiņa līgumu... 24.04.2019 uzrakstīju iesniegumu par pakalpojumu atteikšanos, jo bija samaksāts tekošais rēķins, ar domu, lai jaunu rēķinu nepiestādītu par pakalpojumiem, kurus vairs nevēlos izmantot. Bija pieslēgts 4g internets + shortcut tv.
Atteicos no šiem pakalpojumiem, jo internets bija ļoti slikts un bieži negāja vispār. Filmu noskatīties bez regulāriem traucējumiem bija nereāli, Tv tiešraides arī regulāri (ik pēc 5-20min) jāpārlādē.
25.04.2019 jāslēdz jauns līgums ar citu kompāniju, bet Lattelekom var pārtraukt sniegt līdz šim esošos pakalpojumus ātrākais 10 darba dienu laikā, protams, ka visas 10 dienas jāgaida, saistībā ar svētkiem, tas ir līdz 9. Maijam. Tas man nešķiet pieņemami, jo nevienam viņu darbiniekam nav jābrauc uz mājām, lai noņemtu iekārtas vai ko citu, tik vienkārši, cik nospiest pogu, ka es vairs neizmantoju pakalpojumus un viss. Par šīm 10 darba dienām jau būs iestājies nākamais mēnesis, par kuru atkal būs jāmaksā pilnais rēķins, kaut pakalpojumus vairs neizmantoju, jo tie nav lietojami.
Pakalpojumus izmantoju Ikšķilē.
+ visas ierīces veikalā atdot nevar, tās ir jānosūta caur Omnivas Pakomātu, kas arī nešķiet īsti normāli.
Komentāri (5)
Līgumā ir atrunātas šīs 10 dienas,vajadzēja ātrāk atteikt pakalpojumu .
Ja daudzi cilvēki sūdzas par šo, iespējams, uzņēmuma vadībai vajadzētu ņemt vērā klientu viedokli un būt pretimnākošiem un kaut ko mainīt.
Vai ari cilvēkiem jāiemācās lasit ko paraksta
Es tik nesaprotu, ko Jūs sūdzaties par to SS.com, paši jau maksājat, neizmantojiet viņu pakalpojumu, jo tomēr pastāv arī alternatīvi portāli , un nebūs jāsūdzas :)
ss.com ?