Lattelecom Jelgavas Klientu centrs - Iespējama krāpšana

Man brīžiem bija grūti pārslēgt TV kanālus un es nomainīju dekodera pults baterijas, pārbaudiju bateriju spriegumu - 1,57 volti un 1,56 volti.
6.01.2018 zvanīju uz Lattelecom tālruni 67000177(4) un man laipni pateica, ko darīt.
Jelgavas klientu centrā man atteica pults maiņu, tāpēc ka nebija līdzi pases, bija tikai jelgavnieka karte ar manu foto, vārdu un uzvārdu. Nākošajā dienā 7.01.2018 cits centra darbinieks man atteica pults maiņu, tāpēc ka uz korpusa ir apmēram 1mm plata sprauga un es biju spiests nopirkt par 14,58 euro jaunu pulti. Mājās izsaiņojot jauno pulti konstatēju, ka uz korpusa ir līdzīga sprauga.
1.Kur var pārbaudīt dekodera Motorola 2012. gada pulti un saņemt rakstisku slēdzienu?
2.Vai pults lietošanas instrukcijai nav jābūt valsts valodā?

Pielikumā pievienoju attēlu ar pultīm. Uzminiet kura ir jaunā pults?

Komentāri (3)

G Garāmgājējs LV 21.01.2018

Pamēģiniet griezties pie Lattelekom piezvanot uz numuru 177 vai šeit https://www.lattelecom.lv/majai/klientiem/kontakti/sazinies-ar-mums - izskatās, ka lieta nav kartībā.

A AK-74 21.01.2018

Nafig šitās dārgās pirkt, nopērc maximā vai juskā lētāko universālo pa +/- 5 eur, man iet bez problēmām.

Dainis 22.01.2018

Lattelekom ir pašiem savs serviss, bet varat arī vest uz neatkarīgu servisu, bet domāju, ka 14 eur dēļ to īsti neatmaksāsies darīt..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes