Lats Veikals - Piespieda maksāt par sasisto alus pudeli
18.03 biju iegājusi lats veikalā, ņemot no plaukta alus pudeli, nejauši ar roku aizķeru blakus pudeli, kas nokrita un sasitās. Zinu, ka pēc likuma man nav jāmaksā, bet ātri pieskrēja veikala direktore - Tatjana Tataricka un teica, ka man vajag samaksāt par sasisto pudeli. Es samaksāju, jo nevēlējos konfliktu! Gribētu, lai jūs tiekat galā ar šo situāciju, jo nebija pavisam patīkami, man pastāvīgam klientam, kad uz tevis gandrīz uzkliedz, ka jāmaksā par sasisto preci. Tomēr tas nebija speciāli darīts.
Komentāri (4)
Pavisam vienkārši tikt galā ar jebkuru situāciju - paprasi, lai izsniedz rakstisku apliecinājumu brīvā formā, ka lūdz samaksāt par sasisto preci. 99.9% neviens tev neko nerakstīs un cilvēks sāks domāt ar galvu, ja tomēr uzrakstīs - tad samaksā un ,ja tavā pusē ir taisnība tad attiecīgi vērsies pie LaTS augstāmstāvošām personām vienkārši nosūtot e-pastu ar pievienoto veikala vadītājas izsniegto apliecinājumu - vismaz vadītāja iemācīsies, ka par NEJAUŠI saplēstām precēm veikalā - nav jāmaksā.
Ja jau neko neteicāt pretī, tad jau nepiespieda.
Neieperkos shajaa tiiklaa-jo daudz bojaatas un iztecejosho terminju precu.
Ja samaksājāt, ir par vēlu mainīt spēles noteikumus... Pareiza rīcība būtu izsaukt atbildīgo personu un uzjautāt kādēļ nestabili izvietota prece? Var sabojāt drēbes ar šļakatām.