Lāči - Maldināšana un pārdevējas nepieņemama attieksme
Šodien, 08.08.2024. Aptuveni plkst 18: 00 atkārtoti saskāros ar patērētāju tiesību pārkāpumu. 1. Reize bija dažas nedēļas atpakaļ, kad iegādājos un uz vietas baudīju vecus salātus. Pateicu pārdevējai, ka produkcija ir veca, lai pārējo vairs netirgo. Neuzstāju, ka būtu jāatvainojās vai nauda jāatgriež, jo pati nebiju pamanīJusi, ka produkcijai bijusi atlaides zīme. Šodien, ieejot veikalā, pie šololādēm atradās apaļa reklāmas zīme - pērc 2 un 3. Saņem par brīvu - tieši lielu daudzumu šokolādes arī biju nākusi iepirkt. Vēršoties pie pārdevējas ar jautājumu vai jāņem 2 vienādas, vai var dažādas, saņēmu atbildi, ka akcija nav spēkā, varat padot man to reklāmu. Es atbildēju, ka redzu šo reklāmu un vēlos nopirkt šokolādes atbilstoši reklāmai. Atbilde bija - es jums nepārdošu! Atkal tā pati pārdevēja, nedz piedodiet, nedz atvainojiet, bet tikai asa atciršana! Vaicāju, vai meitene, kura vecumā vismaz ir uz pusi jaunāka par mani, zina kādas ir patērētāju tiesības? Vai veikalā tādas neievēro? Un tad sākās….. Visi gudri, visādus likumus…. Utt
atsaucos uz patērētāju tiesību aizsardzības likumu, 2. Pants. Likuma mērķis-
likuma mērķis ir nodrošināt patērētājiem iespēju īstenot un aizsargāt savas likumīgās tiesības, kā arī aizsargāt patērētāju kolektīvās intereses.
Uzkatu, ka esmu maldināta ar reklāmas baneri un no pārdevēja puses arī pazemota savu 2 nepilngadīgo bērnu klātbūtnē. Saviem bērniem minu šo kā ļoti negatīvu piemēru, savas kļūdas ir jāprot atzīt un jāprot arī elementāri atvainoties - pārdevējas rīcībā visa šī, diemžēl, izpalika.
Reklāmas baneris - apaļas formas un apm. 7-10 cm lielumā - ir maldināšana!
Pievienot komentāru