La Chic - Slikts serviss, valodas barjera
Veikalā La Chic (Rīga Plaza) iegādājos apģērbu, kuram pēc pāris mēnešu lietošanas radās problēma ar aizdari ( ik pa brīdin nenostrādā rāvējslēdzis). Kad ierados minētajā veikalā, lai saņemtu ieteikumu problēmas risināšanai, darbinieces ( blondi mati, koši krāsotas lūpas, tērpusies melnā kleitā) ķermeņa valoda vēstīja, ka ro ko runāju viņa nesaprot. Pēc vairākkārtēja šī jautājuma uzdošanas lauzīti atbildēja - nepareizi izmanto! Tad jautāju kā slēdzis būtu pareizi lālieto, neatbildēja. Palūdzu, lai iedod izstrukciju, jo pirkšanas brīdī tād šajā veikalā precei netika pievientoa, skanēja atbilde - tādas nav. Arī izskaidrojumu par slēdža pareizu lietošanu tā arī nesaņēmu. Kad jautāju, vai precēm nepastāv lietošanas garantija, atbildēja, ka nē, (lai gan patērētāju cntrā pirms vērsos šai veikalā, to noskidroju). Arī par garantijas noteikumiem uz apģēra detaļam utt. " kompetentā" darbiniece neko nespēja pastāstīt, vien noteic, vainīga pati.
Vēlos vērst uzmanību arī citiem šī veikala potenciālajiem pircējiem: "jautājiet pēc instrukcijas, kā lietot rāvējslēdzi" , un ko nodrosīna garantija, esiet gatavi arī uz to ka šī darbiniece neizpratīs, ko jūs jautājiet!
Pievienot komentāru