www.sudzibas.lv Ksenukai Ozols Slikts servisa remonts, komunikacija ar klientu

Ksenukai Ozols - Slikts servisa remonts, komunikacija ar klientu

Jūnijā (12.06) sakuma krūm griezis Mcculloch bija nodots Ksenigai uz garantijas remontu. Bija saņemts apstiprinošs dokuments, ka prece ir pieņemtā remonta.
Ir pagājis mēnesis, zvanot uz dokumentos noradīto numuru bija teikts, ka prece jau ir pabēgts servisa remonts un drīzumā tiks nosūtītā uz veikalu kur es to varu saņemt, tas bija 10.07.2024 .
Tagad ir 02.08.2024 preces atrašanas vieta nav zināmā un zvanot Ksenikai ir tikai solījumi no servisa pārstāvjiem.

Vasara gandrīz jau gala, paldies Ksenukai par “labu” attieksmi pret klientiem!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes