Atrisinātakinleaves - Ilga pasūtījuma izpildīšana un klienta ignorēšana
Pasūtīju plēvītes telefonam. Apmaksu veicu caur PayPal, tobrīd ērtākais risinājums. Pagāja laiks, 2 nedēļas, bet prece neatnāca. 15. dienā pēc pasūtīšanas, rakstīju e-pastu, ka neesmu saņēmis savu pasūtījumu. Atbildes nebija. Tās pašas pēcpusdienā zvanīju uz mājaslapā norādīto tālruņa numuru, pacēla jauna meitene teica, ka šobrīd birojā nav neviena, jo visi cilvēki ir RigaPlaza, bet bez atbildes es noteikti nepalikšu, lai gaidot. Tā arī nesagaidīju. Rakstīju atkārtotus e-pastus. Arī nebija atbildes. Tika rakstīts Facebook, tur beidzot vienojāmies, ka plēvītes izsūtīs kā ierakstītu vēstuli un vajadzētu būt pirmdien vai otrdien.
Pēc dažām dienām atbilde tika beidzot saņemta arī uz e-pastu, ka esot bijušas tehniskas problēmas un visi sūtījumi ir aizkavējušies par 2 nedēļām.
Ir pagājusi vēl viena nedēļa kopš atbildes uz manu e-pastu, bet plēvītes nav. Arī zvanot uz telefona zvaniem neatbild (Telefons izslēgts vai atrodas ārpus zonas). Šodien rakstot uz Facebook, pārstāvji ienāca, izlasīja vēstuli un nekādu atbildi nesniedza.
Kopā no pasūtīšanas brīža ir pagājušas 4 nedēļas.
Diemžēl, jāsaka tā, ka šobrīd uzņēmums ir zaudējis manās acīs savu prestižu un ja nekas neuzlabosies nedēļas laikā, tad visticamākais, ka atkārtoti neizvēlēšos neko tur pasūtīt. Gribēju kā labāk - atbalstīt Latvijā radītu uzņēmumu. Saprotu, ka ir problēmas, bet klientu nedrīkst ignorēt, kā tas šajā gadījumā izskatās manās acīs.
Vēl viens mīnus, ka pēc atmaksas saņemšanas netiek izsūtīts nekāds e-pasts, ka sūtījums ir izsūtīts vai ka samaksa par preci ir saņemta.
Pirms sūdzības publicēšanas nolēmu vēlreiz pārbaudīt, vai kinleeaves ir sazvanāmi, bet bez izmaiņām
Plēvītes esmu saņēmis, lai arī pastā nonāca 3 nedēļas pēc pasūtījuma izdarīšanas, pati kvīts par vēstules nonākšanas pastā, saņēmu tikai 1 nedēļu pēc tam, kad vēstule bija ienākusi pastā, pietam, ar atkārtotu aicinājumu pēc ierakstītās vēstules.
Katrā ziņā varu teikt to, ka plēvītes ir kvalitatītas, viegli līmējas un labi izskatās. Vismaz par to prieks. Tomēr, komunikācija ar klientu šim uzņēmumam klibo.
Varu piebilst to, ka ekrāna aizsargplēvītes tika pasūtītas no ebay.co.uk (preču atrāšanās vietas bija Vācija un Īrija), viens komplekts atnāca attiecīgi pēc 1 nedēļas, otras jau pēc 6 dienām bija paskastītē. Tas vairāk salīdzinājumam.
Pievienot komentāru