Kafejnīca "Vecrīga" - Nepiegādāts pasūtījums
Vakar sastapos ar kārtējo LV biznesa paraugu!
Piektdien, 25.05.2012., pasūtīju sāļo kliņģeri, lai sestdien to vestu pie draugiem uz svinībām. Viss bija kārtībā - pārdevēja pieņēma pasūtījumu un pierakstīja laiku, uz cikiem kliņģerim jābūt atvestam. Cik liels bija mūsu pārsteigums, kad vakar atnākot pēc pasūtījuma, izrādījās, ka kliņģera nav!!!
Uz drauga jautājumiem, KĀ? No šoka cits jautājums prātā neienāca- sekoja nesakarīga atvainošanās un skaidrojums, ka šoferis kaut ko sajaucis un aizvedis uz citu vietu?!? Es īsti nesaprotu, cik ilgi LV plāno turpināt darboties pēc savstarpējās piekāšanas principa. Ir taču skaidrs, ka ja cilvēks pasūta produktu, tad tas ir vajadzīgs - ja produkta sniedzējs nespēj nodrošināt apsolīto produktu, tad neko nevajag solīt un tā bode jāver ciet!
Paldies Jums par "laipno un atsaucīgo" attieksmi, nostādot klientu idiota lomā, kam pēkšņi ir jādomā, kā iziet no situācijas, lai vestu dāvanu dzimšanas dienai.
Vismaz pāris klientu Jūs esat zaudējuši....
Pievienot komentāru