Jysk - Slikts serviss
Pasūtījums #100060979 veikts 20.12.17. Ar saņemšanu dominā, apmaksāts. Nekādu ziņu nesagaidot, mēģināju sazvanīt internetveikalu, kas protams bezjēdzīgi. Uz manu e-pastu, ar jautājumu kas ir ar manu pasūtījumu, saņēmu skopu atbildi-groziņu nav!
Uzjautāju par alternatīvām. Mani noignorēja. Tāda sajūta, ka mani atteicās apkalpot. Uz e-pastiem neatbild, zvaniem neatbild... Jūs nopietni? Es nekur neesmu saskārusies ar tādu servisu. Lasot atsauksmes, izskatās, ka tā ir jūsu norma. Ja preces tomēr nav, piedāvājiet alternatīvas, nāciet pretī klientiem, mēģinat rast izeju atstāt klientus apmierinatus ar jūsu padarīto darbu.
Sveicināti!
Pateicamies, ka uzrakstījāt šo atsauksmi un darījāt zināmu notikušo. Mums ir patiešām žēl, ka Jums bija negatīva pieredze, iepērkoties mūsu interneta veikalā. Izskatot gadījumu, konstatējām, ka kļūdas pēc Jūs diemžēl epastā saņēmāt ziņu no veikala, kas bija paredzēta interneta veikala komandai un Jūsu atbilde nenonāca pie mūsu komandas. Protams, tas mūs neatbrīvo no atbildības par notikušo, jo kļūdījāmies savstarpējā komunikācijā. Mēs vienmēr preces neesamības gadījumā saviem klientiem cenšamies piedāvāt alternatīvas preces vai atgriezt naudu gadījumos, kad tādas atrast nav iespējams. Jūsu pasūtījumā esošās preces mums piektdien izdevās atrast mūsu veikalos ārpus Rīgas, kas nozīmē, ka saņemt T/C Domina tās nebūs iespējams, taču mēs vēlētos tās bez maksas nogādāt uz Jūsu norādīto adresi. Par piegādi ar Jums rītdien sazināsies kāds no mūsu interneta veikala komandas, lai vienotos par ērtāko saņemšanas veidu un laiku. No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu,
JYSK komanda
Pievienot komentāru