Jysk - slikts serviss
Pasūtīju 11.12.2017. dažādas preces, pēc 5 dienām (piektdiena) nav. Zvanu (jo uz e-pastiem neatbild jau 2 dienas), atbild, ka nav nokomplektēts pasūtījums vispār, pēc brīža uzreiz ir.
Nu labi. Protams tuvojas Ziemassvētki. No stress.
Zvanu vēlāk. Esot izsūtīts, pirmdien būšot.
Pirmdiena nav.
Otrdienā kurjers saka, ka uz jysk piedāvāto Ekspress pasta paku punktu vispār negrasās nododt paku, vedot atpakaļ uz Rīgu.
Zvanu atkal (jo uz e-pastiem joprojām nekad neatbild, lai gan no sarunas saptratu, ka it kā lasa). "Kur kurjers? Kāpeč neatdod sūtījumu?" "Mēs noskaidrosim!" Pēc tam vispār nav sazvanāmi. Atpakāl nezvana, lai gan lūdzu.
Pasūtījums vispār priekš otrdienas vakara pasākuma bija. Nebija!
Jāsaka, ka esmu ļoti dusmīga!
Uz e-pastiem neatbild!
Atzvanīt neatzvana!
Kontaks ierobežots!
Ņo kurjera laicīgi nekāda zvana!
Kaut kāda lapa atsūtīta, ka kurjhers grib tikai paka dievs kādā pastā aizgādāt.
Simt gadi vairs tas s**a pasūtījusm nav vajadzīgs!
Viss pasākusm sabojāts!
1,5 nedēļu nevar pasūtījumu piegādāt!
Komentāri (3)
Kā es Jūs saprotu! Gaidu savu pasūtījumu no 3.decembra. Ar izņemšanu veikalā, kur vispār nevajadzētu būt problēmām.Uz pirmo epastu (11.decembrī) atbildēja, pēc tam arī vairs nē. Sazvanīt nevar, 1x izdevās, bet nometa klausuli. Serviss vienkārši "superīgs". Domāju, ka JYSK ir normāls uzņēmums, izskatās, ka kaut kāds kaktu kantoris.
Sveika, Līva!
Paskatījāmies sistēmā, un tik tiešām mūsu veikalam T/C “Domina” sanāca šo pasūtījumu atcelt divas reizes, jo brīdī, kad veicāt pasūtījumu, tajā nebija pieejamas visas preces. Prece ienāca veikala noliktavā vēlāk, un veikals uzreiz pasūtīto preci sagatavoja. Atzīstam savu kļūdu un atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Papildus tam vēlamies arī kompensēt Jums zaudēto laiku. Nosūtīsim Jums nelielu kompensāciju uz Jūsu e-pastu *******[email protected].
Ceram, ka varēsiet mums piedot šo starpgadījumu.
Ar cieņu,
JYSK komanda
Labdien, Aisma!
Paldies par Jūsu novērtējumu. Katra atsauksme, pat slikta, liek mums saprast mūsu vājās puses un kļūt labākiem. Mums ļoti žēl, ka Jums nācās vilties mūsu piegādes kvalitātē. Diemžēl arī piegādes kompānijām pirmssvētku laiks bija ļoti noslogots, tāpēc no mums neatkarīgu iemeslu dēļ pasūtījuma saņemšana aizkavējās. Nākotnē mēs noteikti ņemsim vērā visas radušās problēmas un plānosim piegādes atbilstoši.
Neskatoties uz to, mēs ļoti vēlētos palūgt, lai Jūs atsūtāt sava pasūtījuma numuru uz e-pastu [email protected]. Diemžēl neatrodam nevienu pasūtījumu uz Aismas Meijeres vārda, bet mēs ļoti vēlētos Jums atgriezt naudu pilnā apmērā par Jūsu pasūtījumu, kā arī izmaksāt Jums kompensāciju par zaudēto laiku.
Ar vislabākajiem novēlējumiem Jaunajā 2018. gadā,
JYSK komanda