www.sudzibas.lv JYSK Slikts serviss

Jysk - Slikts serviss

Pasūtīju gultu un matraci uz t/c spice, taču tur nebija iespējams sakomplektēt, tāpēc tika piedāvāts saņemt preci a. Saharova ielā. Atnāca sms, ka pasūtījums ir gatavs un aizdevos pakaļ un tur pēc 40 min Ilgas meklēšanas paziņo, ka darbinieks, kas meklē preci nav noliktavas pārzinis un nevar atrast vienu no četrām kastēm, kas paredzētas gultai. Vai tiešām nav iespējas sagatavot pasūtījumu uzreiz, ja reiz tiek paziņots, ka to var saņemt? Vienojāmies par bezmaksas piegādi uz adresi un tad pēkšņi zvans stundu pirms piegādes, ka tā nav iespējama, auto ir servisā (ļoti universāla atruna, kas jau 100x dzirdēta no kurjeriem) , lai arī no rīta sazvanījos ar Saharova veikala darbinieci un man apgalvoja, ka neredz iemeslu uztraukumam, jo ir gandrīz 100% pārliecināta, ka visam jānotiek kā tas bija ieplānots. Pēdējais pasūtījums šajā kantorī.

03.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no JYSK Latvija klientu serviss Pārstāvja atbilde 04.09.2020

Labdien!

Paldies par Jūsu atsauksmi.
Mums patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida pieredzi veicot pirkumu JYSK internetveikalā.
Lūdzu nosūtīt informāciju ar Jūsu pasūtījuma numuru, lai varam izanalizēt radušos situāciju un piedāvāt kompensāciju nākošajam JYSK e-veikala pirkumam.

No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu, JYSK komanda!

P

Komentāri (1)

A antra112 04.09.2020

neredzu jusk.lv parkapumu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes