Juvielierizstrādājumu veikals Vecmīlgrāvja RIMI telpās. - Pārdevējas attieksme.
Nekad nebiju iedomājusies, ka pārdevējai juvelierveikalā var būt tik vēsa un augstprātīga attieksme pret klientu.Juvelierveikals, manuprāt nav tā vieta, kur cilvēks tonnām un kaudzēm pirktu katru dienu auskarus, gredzenus vai ķēdītes.Tas tomēr maksā naudu, tāpēc gribētos arī normālu attieksmi, nevis attieksme, ko Tu te atvilkies, viss, kas izlikts, tas arī ir, gribi pērc, gribi nepērc, man vienalga...
Skumji, ka tādi cilvēki strādā un grauj prestižu veikaliņam.
Labāk zeltlietas un citus dārgmetāla izstrādājumus pirkt internetveikalā, nebūs jāskatās uz neapmierinātu pārdevēju.
Komentāri (3)
Netta hotela dlja svoego bika cepj kupitj!
Ziniet visādi ir pārdevēji, bet klienti ir vēl intresantāki.
Tas ka jums pārdevējs nedancoja riņķī, nenozīmē ka viņš slikti strādāja.
Man piemēram besī ārā uzbazīgi pārdevēji, kas neļauj apskatīties preces bez viņu piedāvājumiem. Ja man kaut ko vajadzēs es pats pieiešu un uzprasīšu.
Nē, Zinaīda, es pirku auskariņus.
Un man nevajag, lai man danco pārdevējs riņķī vai uzbāžas, man gribas, lai laipni apkalpo un piedāvā no visa klāsta, kas ir pieejams un varbūt iesaka kādu no variantiem.šim stendam turpmāk iešu ar līkumu.