www.sudzibas.lv Just 5 Brāķēta prece, melīgs personāls

Just5 / Bite - Brāķēta prece, melīgs personāls

Impulsīvi nopirku Just5 freedom Bitē, jau nākamajā dienā telefons nomira, nesu samainīt, personāls sāk mani apvainot, ka es esot pats ar ūdeni aplējis, ka nemainīs, un par naudu atpakaļ vispār necerēt. Lai arī PTAL 28.pants saka, remonts ir tikai izvēle, patērētājs var pieprasīt maiņu uzreiz - pirmie meli.
Otrie meli - pērkot personāls tik ļoti pārliecināti saka, jā, telefonam ir nomaināmā baterija - ne sūda, iebūvētā. Vēl arī kliedzoši ir, ka pašā instrukcijā bija pretrunīga informācija un latviešu versijā bija pareizrakstības kļūdas.
Trešie meli - atkal personāls vairākkārt saka, var nomaksāt ātrāk nebrīdinot līzinga kompāniju, tas, ka līgumā rakstīts savādāk esot "sīkums", pazvanu līzinga kompānijai - nekā, ir jābrīdina iepriekš, un jau uzreiz man jautāja, vai esot no Bites.

Telefons veselu mēnesi stāvēja remontā, bija beigta mātes plate un vēl vairākas detaļas. Gaida tās no Ķīnas. Es jau brīdināju viņus ar tiesu 2. nedēļā ja pēc mēneša salīdzinot ar nodošanas datumu nebūs, jo tiesu praksē par nesamērīgu remonta laiku ir viens mēnesis vai vairāk.Detaļas tā arī nesagaidīja, piekrita mainīt pret jaunu, ja nebūtu minējis tiesu, varbūt vēl telefonu remontā marinētu.
Jā, es arī biju spiests veikt līzinga maksājumu par telefonu, kura man nebija, kuru pat neesmu lietojis. Kas tā par valsti kur atļauj tirgot pēdējos mēslus, un saliek milzīgus šķēršļus lai atkratītos?

Arī jaunais bija ar defektiem, un tie kretīni atteicās mainīt pret citu. Neuzticos Just5 vispār, noriju krupi un nomaksāju līzingu, to pašu telefonu pārdevu, protams par daudz mazāku cenu, jo izrādās, tiem hlamiem ātri krītās tirgus vērtība, skaidrs kāpēc.
Pat bail paliek vispār pirkt kaut kādu jaunu elektroniku, jo patērētāju tiesības ir smieklīgas, pat tās kas ir dzīvē bieži neņem vērā, kā arī tirgus ir pārpludināts ar nožēlojami nekvalitatīviem ķīniešu mēsliem.

Turieties pa gabalu no Just5 - tie ir pēdējie sūdi, neticiet viņu reklāmām un akcijām, pat baumo, ka tie ir vietējo ķīniešu telefoni, kuriem ir piedrukāts cits logo un ieinstalēts cits soft.

Un Bite arī ir meļu un krāpnieku midzenis, viņiem pat pietika nekaunības mani pašu vainot, ka nopirku to telefonu, un ka "nevajag ticēt reklāmām" kamēr pretīgi smīn, es bez kauna minēju skaļākus un krietni skarbākus vārdus! Iesaku visiem, kas lieto to parodiju par operatoru atteikties no tā, tā nav draudzīga kompānija, tas ir cinisks mārketings, viņi joprojām nav sakārtojuši zonu un viņu galvenais mērķis ir apkāst cilvēkus un izdabūt cik daudz piķi vien iespējams!

K

Komentāri (7)

iDmore 03.04.2016

Lielākoties klients pats ir vainīgs tajā brīdī, kad problēmas gadījumā sākt likt kluci tur, kur to nevajag likt.. Cik pats esmu saskāries, tad kāda attieksme pret pārdevēju, tāda attieksme tiek saņemta arī pretī..
Ja nevar atļauties preci, tad nav ko ņemties ar līzingiem..
Ja vēlas lielisku telefonu, tad nav ko pirkt lētāko, kas atrodams plauktā..

K Karlis89 04.04.2016

Pilnīgas muļķības. Uz līzingu es ņēmu tikai drošības pēc, lai nav visa nauda uzreiz samaksāta, pārmaksa arī bija neliela. Mierīgi varēju samaksāt uzreiz. Un tas nebūt nebija pats lētākais telefons plauktā.

Gadījumā tu nestrādā bitē, ka viņus tā aizstāvi?! Mana attieksme bija perfekta, līdz brīdim, kad man sāka melot un mēģināt tīt ap pirkstu!

iDmore 04.04.2016

Pieslēgums ir Bites, bet tas arī viss, kas man ar viņu saista..

Z Zane231 04.04.2016

Darbā kolēģei vīrs uzdāvināja Just5. Arī no bites. Bija problēmas no pirmās dienas. Klientu centrā līdzīga attieksme kā rakstā minēts. ņirgājas par pašu, sakot, ka sūdus nevajag pirkt. Bet paši taču to sūdu pārdeva. Lai vēl vairāk viņai sariebtu bite no viņas nemaz to telefonu uz remontu neņēma. Lai braucot vīrs (tas kurš pirka). Uz remonta laiku viņai iedeva citu Just5 bet tas arī nestrādāja kā vajag. Mans secinājums Just5 ir mēsli, un bite ir draudzīga tikai tik ilgi kamēr nav problēmu.

K Karlis89 04.04.2016

Acīmredzami mans gadījums nav īpašs izņēmums. Kādēļ vispār šādiem krāpnieku kantoriem atļauj strādāt, ražot un tirgot? Normālā valstī sen kvalitātes kontrole aizklapētu viņus ciet!

iDmore 04.04.2016

Viss jau ir atkarīgs kā tika iegādāts.. Ja skaidrā naudā vai ar karti, tad nevar neņemt uz servisu, ja vizuāli nav būtisku defektu..
Protams, ja ir līzings, tad cita lieta, jāiet īpašniekam..

K Karlis89 04.04.2016

Neiet runa par servisu, iet runa par to, ka tiek tirgota prece, kas ir ne tikai defektīva, taču pilnīgi nelietojams brāķis - un pāri tam atsakās preci mainīt vai atgriezt naudu. Tikai pēc mēneša piekita mainīt, taču pret tādu pašu brāķi. Kā arī attieksme ir zem kuras katras kritikas!

Turieties pa gabalu no just5 un bites!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes