Just 5 - 2 mēnešus ieildzis remonts, izvairīšanās no klienta
03.12.2017 Tele2 Centrā T/c Alfa, Brīvības Gatvē 372 iegādājos telefonu Just5 Freedom M303 Black par 96,00 €. Telefons diezgan ātri sabojājās, un, kad griezos Tele2 centrā ar jautājumu par garantiju ( (datumu neatceros) ), tiku nosūtīts turpat T/C Alfa pie MTTC. MTTC telefonu pieņēma, un apmēram mēneša laikā tas tika salabots.
2019. gada janvārī telefons atkal nestrādāja, bet šoreiz MTTC telefonu remontā nepieņēma (varu piebilst, ka MTTC Just5 telefonus remontam nepieņem jau kopš 2018. gada 5. decembra līdz pat šim brīdim), paskaidrojot, ka man pašam jāvēršas pie Just5 Krustabaznīcas ielā 11, ko es arī izdarīju. 7. janvārī kāds Just 5 darbinieks steigā bez jebkāda dokumenta izsniegšanas telefonu samainīja pret jaunu ar IMEI 356890090041926, paskaidrojot, ka vēlāk to iegrāmatošot savos reģistros.
Pēc pusgada arī šis telefons pārstāja darboties, un š. g. 13. augustā es to nodevu remontā Just5 birojā Krustabaznīcas ielā.Kādu laiku bija visādi solījumi par remontu utt., bet nu jau apmēram 2 nedēļas ar Just5 nav iespējams sazināties ne pa telefonu (numurs servisam 25356136, otrs numurs 25555578), ne pa e-pastu [slēpt]@just5.com). Gan zvani, gan īsziņas, gan e-pasts tiek ignorēti. Vienkārši nav iespējams sazināties... Darbinieki bēguļo, bet cik ilgi?!
Komentāri (10)
Sveicināti, Jums nav jāzvana uz privātajiem numuriem. Bet gan uz servisu. Servisa darba laikā, neviss ārpus darba laika vai uz privāto numuru sestdienā plkst. 22:30 ar jautājumu vai mans telefons ir gatavs?! Tas nav normāli. Telefons tika apmainīts garantijas ietvaros. Par ko Jums tika izsniegta garantijas pagarinājums, neviss jauna garantija. Jūsu pirkuma dokuments bija palicis pie Jums. Tika ierīces IMEI nomainīts sistēmā.
Pie tam, kad telefons bija gatavs, ar Jums mēğinājām sazināties vairākas reizes. Par ko, kad Jūs zvanijāt bija teikts.
Vienreiz man laimējās satikt Jūs Krustabaznīcas ielā, solījāt, ka meistars telefonu ievedīs. Turklāt es zvanu TIKAI servisa darba laikā, bet neviens neatbild - neceļ klausuli. Tas ir normāli? Uz īsziņām un e-pastiem neatbildat! Nu, pasakiet, ka Just5-am ir sūdi vagā. Es to sapratīšu, un beigsim šo bezjēdzīgo epopeju.
Mans vārds ir Valdis Veilands, mans telefons un e-pasts Jums ir. Dodiet ziņu, kas notiek, un viss, nevis te sarakstāmies caur "sūdzībām"!
Uzņēmums jau kādu gadu ir bankrotējis, būtu priecājušies, ka vispār kāds kaut ko dara nevis pazūd ar galiem.
Es arī kaut ko daru, bet nesanāk...
Priecājies, muļķe!
96 eiro telefonu piņķerēt pa remontservisiem ? Protams, katram jau ir savs maks, bet es kaut kā nebūtu iesprindzis par to ,ka tāds Džastiņš zem 100 eiro nosprāgst. Tādi Džast Faivi pilns internets ar Ķīnas paveidiem, kuriem ne servisa, ne arī cits tehniskais atbalsts.
Ne jau tajos 96 € ir lieta, bet tajā, ka var melot un melot (arī šajā sarakstē). Manis pēc, viņi var ņemt un ietīt simtniekā to Just5 un iebāzt sev dziļi kādā vietā. Tā, lūk, "biezais" Oti!
Nolaid garu, un neuzvedies kā vecene!
Otiņ, tev laikam nekā cita nav ko darīt, kā bāzties iekšā visās sūdzībās ar komentiem. Ja esi slims (fiziski vai garīgi), tad piedodami. Novēlu tev veselību!