Jūrmalas autobusu satiksme - Slikts serviss

Šovakar,18.26,pieturā Bulduru stacijā 4.autobusa vadītājs uzvedās ļoti nalaipni.Man nācas iziet āra no autobusa un iet uz vilcienu,kurš izrādījās bija tikai pēc stundas.Lieta tāda,ka mana Jūrmalnieka karte nenostrādāja un vadītājs uzskatīja,ka tas ir tāpēc,ka tas atradās aiz plēves makā un uzdeva jautājumu ar nicinājumu:-"Varbū es mēģinātu izsist mugursomu?" un nedeva nekādus citus konstruktīvus risinājumus,piemēram -nopirkt biļeti vai mēģināt izsist velreiz.Kā tikai izvilkt karti,kura vairāk neiet ārā no maka.Tikai sagriežot dārgu maku-dāvanu no drauga.Parasti karte vienmēr nostrādā.Rezultātā es nosalu,zaudēju laiku gaidot nākamo,bet brīvdienās tas nav tik bieži un mamma,kura palika autobusā,dabuja muguras un locītavu sāpes velkot produktu somu līdz mājām viena pati.Tā jau bija otrā reize, kad Jūrmalas autobusu vadītāji uzvedās nelaipni.Pirmajā reizē vadītajs vadītājs aizšāva durvis man deguna priekšā.Un,kad es "ielecu autobusā,viņš jautāja:-"Kāpāc es tā izdarīju?"Es atbildēju:-"Kas tad man bij jādara,ja viņš neredz,ka stāvu?"Un viņš atbildēja:-"Не вякай!"Vai tad tiešām bezmaksas braukšana autobusos dod tiesības vadītājiem tā uzvesties?Vai iemesls ir kautkāds cits?Ļoti neprofesionālā peeja.

03.11.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (3)

M McGaret 03.11.2018

A Jums pašai neienāca prātā ideja nopirkt biļeti !? It sevišķi, ka tā maksā 0,50 centus !?

E Ekspertu eksperts 04.11.2018

Ienāca vai neienāca viņai tas prātā, pakārtots jautājums, bet tas, ka lielai daļai sabiedrības, un šoferi nav izņēmums, ir lielas problēmas ar komunikācijas kultūru, tas arī skaidrs..Šoferiem nav tā jāizturās un tādā attieksme ir pazemojoša.

Jekaterina, diemžēl tā ir ikdienišķa attieksme sabiedrībā, kāda tā ir Jūrmalā; no kontingenta, kāds te ir, ne to vien sagaidīt.. Samierināties ar to nevajag, bet tur neko daudz nevar mainīt.

SIA "Jūrmalas autobusu satiksme". Labdien! Mēs noskaidrojām vadītāju, kurš strādāja šajā reisā. Pēc paskaidrojuma sniegšanas,Jūsu apraksrtītajā situācija bija savādāka. Jūs ar maku mēģinājāt vairākas reizes reģistrēties braucienam. Vadītājs Jums teica, lai izņemat no maka ārā "Jūrmalnieka karti", jo caur maku to nevar izdarīt. Un šajā situācijā nevar vainot vadītāju, ja viņš Jums lūdz, izņemt no maka ārā karti.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes